Katarzyna Kacprzak dołącza do Keino Grupy jako head of group communications

fot. mat. prasowe

Od października 2025 roku do Keino Grupy dołącza Katarzyna Kacprzak, obejmując nowo utworzone stanowisko head of group communications. Będzie odpowiadać za strategię komunikacji oraz działania wspierające rozwój i pozycjonowanie trzech spółek należących do Grupy: agencji reklamowej FCB Warsaw, domu mediowego Mido oraz studia produkcyjnego Joho. Nowa rola obejmuje także aktywny udział w budowaniu struktur i wspieraniu rozwoju wewnętrznych procesów grupy.

–  Rola Kasi wykracza daleko poza klasyczną komunikację. Wnosi nie tylko głębokie zrozumienie rynku, ale też rzadką dziś wrażliwość – potrzebną, by budować agencje moderujące jednocześnie zmiany cyfrowe i oczekiwania ludzi. To wrażliwość, która mam nadzieję pozwoli adekwatnie łączyć potencjał technologii i innowacji z potrzebą docenienia człowieka i respektowania jego prawdziwych potrzeb. To połączenie kompetencji strategicznych, komunikacyjnych i relacyjnych, które – w ramach naszego hubu – współtworzyć będzie nowy paradygmat działania: bardziej ludzki, bardziej otwarty i nastawiony na realny wpływ. Jej rola obejmie również rozwój podejścia do client relations – rozumianego jako nowoczesne partnerstwo z klientami, a nie tylko obsługa – komentuje Tomasz Pawlikowski, co-founder FCB Warsaw.

Przez ostatnie 13 lat była dziennikarką „Media Marketing Polska”, specjalizując się w tematach dotyczących agencji reklamowych, produkcji i event marketingu. Odpowiadała za tworzenie i redakcję najważniejszych raportów branżowych, takich jak „Agencje reklamowe i domy mediowe” (część dotycząca agencji), „Agencje eventowe” oraz „Studia produkcyjne i postprodukcyjne”. Tworzyła koncepcje cykli redakcyjnych, przeprowadzała wywiady z liderami rynku, przygotowywała komentarze i analizy oraz pozyskiwała i publikowała aktualne informacje branżowe w serwisie MMP24. Współodpowiadała za rozwój i organizację konkursu niezależnej kreacji Kreatura, a także współtworzyła inne inicjatywy branżowe, takie jak Event Visionary Awards (EVA) i Effective Media Marketing Award (EMMA). Wielokrotnie zasiadała w jury międzynarodowego konkursu Epica Awards. W środowisku agencji i marketerów zyskała pozycję zaufanego źródła informacji i opinii.

Równolegle prowadzi własną działalność ekspercko-redakcyjną AdAround, w ramach której tworzy raporty, komentarze i analizy dla sektora komunikacji i marketingu – łącząc doświadczenie dziennikarskie z doradztwem strategicznym.