Od października 2025 roku do Keino Grupy dołącza Katarzyna Kacprzak, obejmując nowo utworzone stanowisko head of group communications. Będzie odpowiadać za strategię komunikacji oraz działania wspierające rozwój i pozycjonowanie trzech spółek należących do Grupy: agencji reklamowej FCB Warsaw, domu mediowego Mido oraz studia produkcyjnego Joho. Nowa rola obejmuje także aktywny udział w budowaniu struktur i wspieraniu rozwoju wewnętrznych procesów grupy.
– Rola Kasi wykracza daleko poza klasyczną komunikację. Wnosi nie tylko głębokie zrozumienie rynku, ale też rzadką dziś wrażliwość – potrzebną, by budować agencje moderujące jednocześnie zmiany cyfrowe i oczekiwania ludzi. To wrażliwość, która mam nadzieję pozwoli adekwatnie łączyć potencjał technologii i innowacji z potrzebą docenienia człowieka i respektowania jego prawdziwych potrzeb. To połączenie kompetencji strategicznych, komunikacyjnych i relacyjnych, które – w ramach naszego hubu – współtworzyć będzie nowy paradygmat działania: bardziej ludzki, bardziej otwarty i nastawiony na realny wpływ. Jej rola obejmie również rozwój podejścia do client relations – rozumianego jako nowoczesne partnerstwo z klientami, a nie tylko obsługa – komentuje Tomasz Pawlikowski, co-founder FCB Warsaw.
Przez ostatnie 13 lat była dziennikarką „Media Marketing Polska”, specjalizując się w tematach dotyczących agencji reklamowych, produkcji i event marketingu. Odpowiadała za tworzenie i redakcję najważniejszych raportów branżowych, takich jak „Agencje reklamowe i domy mediowe” (część dotycząca agencji), „Agencje eventowe” oraz „Studia produkcyjne i postprodukcyjne”. Tworzyła koncepcje cykli redakcyjnych, przeprowadzała wywiady z liderami rynku, przygotowywała komentarze i analizy oraz pozyskiwała i publikowała aktualne informacje branżowe w serwisie MMP24. Współodpowiadała za rozwój i organizację konkursu niezależnej kreacji Kreatura, a także współtworzyła inne inicjatywy branżowe, takie jak Event Visionary Awards (EVA) i Effective Media Marketing Award (EMMA). Wielokrotnie zasiadała w jury międzynarodowego konkursu Epica Awards. W środowisku agencji i marketerów zyskała pozycję zaufanego źródła informacji i opinii.
Równolegle prowadzi własną działalność ekspercko-redakcyjną AdAround, w ramach której tworzy raporty, komentarze i analizy dla sektora komunikacji i marketingu – łącząc doświadczenie dziennikarskie z doradztwem strategicznym.