Z początkiem września Katarzyna Hubiszta, która do tej pory pełniła rolę programmatic managera w dentsu Polska, awansowała na stanowisko biddable product directora. To nowa rola w strukturze, w ramach której będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój dotychczasowego zespołu programmatic i jednocześnie za dodatkowy obszar – paid social. Oba obszary są kluczowe w strukturze. Awans Kasi ma na celu wzmocnienie kompetencji w obu obszarach i skoncentrowanie się na dalszym ich rozwoju.
Kasia będzie zarządzać kilkudziesięcioosobowym zespołem ekspertów. Powołane zostaną także nowe stanowiska eksperckie, co zapewni dalszą profesjonalizację działań grupy w zakresie programmatic i paid social oraz dostarczanie znacznie skuteczniejszych i efektywnych rozwiązań dla klientów.
Hubiszta ma wieloletnie doświadczenie pracy w zespole programmatic, w tym managerskie. Z dentsu Polska związana jest (z krótką przerwą) od początku swojej kariery zawodowej w branży marketingowej. W nowej roli będzie raportować bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, chief delivery officera w dentsu Polska.
– Bardzo się cieszę z awansu Kasi, tym bardziej, że odbył sie w ramach internal mobility, a jako organizacja stawiamy właśnie na to, aby nasze talenty mogły się rozwijać i awansować w strukturach dentsu. Kasia związany jest z grupą od kilku lat i przez ten czas wielokrotnie udowodniła, że jest nie tylko świetnym ekspertem, ale też sprawną managerką, która cieszy się zaufaniem zespołu i ma pomysł jak rozwijać ten zespół i obszary, którymi będzie zarządzać. Gratuluję jej i wierzę, że pod jej nadzorem ten rozwój nabierze tempa – komentuje Marcin Dobrzyniecki, chief delivery officer w dentsu Polska.
Katarzyna Hubiszta z branżą marketingową związana jest od 20216, kiedy to rozpoczęła współpracę z dentsu Polska, początkowo jako stażystka, by kolejno zająć się kampaniami Google Ads, a następnie programmatic. W latach 2019-2020 związana była z grupą Freundschaft, gdzie również odpowiadała za realizacją działań programmatic. W 2021 roku powróciła do dentsu Polska i objęła rolę programmatic managera.