Katarzyna Góźdź awansowała na stanowisko design group head w Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe).
W nowej roli pokieruje 10-osobowym zespołem designerów, odpowiedzialnym za kompleksowe działania BTL, ATL i digital dla kluczowego klienta agencji. Wieloletnie doświadczenie Katarzyny Góźdź w projektowaniu i zarządzaniu zespołami kreatywnymi wnosi do projektów designerską spójność, wysoką jakość wizualną oraz skuteczność komunikacyjną, przekładając się na realne rezultaty biznesowe klientów agencji. Dodatkowo, pod okiem digital & design concept directora Kamila Bugno, Katarzyna będzie rozwijać projekty new business, wspierając dalszy rozwój kompetencji agencji w tym obszarze.
Katarzyna to doświadczona projektantka i liderka zespołów kreatywnych, związana z Saatchi & Saatchi od blisko dekady. Przez ostatnie pięć lat pełniła funkcję head of editorial design. Na swoim koncie ma współpracę z takimi markami jak McDonald’s, IKEA, Adamed, Polityka, BP czy Fundacja Rak&Roll. Jej projekty były wielokrotnie nagradzane w konkursach Effie i KTR.
Absolwentka grafiki warszawskiej ASP, wierzy w siłę dobrego designu, szczere historie i kreatywność zespołową. Prywatnie maluje, wystawia swoje prace i z pasją eksploruje świat sztuki współczesnej.