Katarzyna Chodacka została dyrektorką strategiczno-operacyjną SAR

fot. mat. prasowe

Katarzyna Chodacka, wybrana w otwartym konkursie SAR, obejmuje od 2 stycznia br. stanowisko dyrektorki strategiczno-operacyjnej. W strukturze raportuje do Pawła Tyszkiewicza, dyrektora generalnego SAR.

W czerwcu 2024 roku SAR ogłosił otwarty konkurs, który miał na celu wyłonienie osoby z wizją, doświadczeniem i energią do dynamicznego wspierania rozwoju stowarzyszenia.

– Katarzyna Chodacka wnosi do SAR wiedzę i kompetencje, które pozwolą organizacji umacniać swoją pozycję w branży oraz inicjować nowe projekty odpowiadające na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku komunikacji marketingowej. Wierzymy, że wiedza i doświadczenie Kasi, zarówno agencyjne, jak i marketerskie, pozwolą nie tylko ulepszać inicjatywy SAR, ale także aktywnie wspierać strategię otwartości stowarzyszenia, budując mosty między agencjami, marketerami i całą branżą – mówi Marcin Gaworski, prezes SAR.

Katarzyna Chodacka to ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu. Dołączyła do SAR z IQ Marketing, gdzie jako dyrektorka zarządzająca odpowiadała za strategię, finanse i relacje biznesowe. Wcześniej z sukcesem tworzyła strategie dla globalnych i lokalnych marek oraz pracowała po stronie klienta w branżach lotniczej, telekomunikacyjnej i wyposażenia wnętrz.

– Dołączenie do SAR to dla mnie ogromny zaszczyt i szansa na dalsze wspieranie rozwoju branży marketingowej w Polsce. Wierzę, że wspólnie z zespołem zrealizujemy wiele wartościowych inicjatyw. Chcemy postawić na otwartość i zapraszać do wspólnych projektów zarówno agencje stowarzyszone, klientów, jak i najlepszych ekspertów w swoich dziedzinach. Wierzymy, że ten twórczy tygiel będzie źródłem nowej jakości w ciągle zmieniającym się marketingowym krajobrazie – mówi Katarzyna Chodacka.

Obecna struktura SAR opiera się na menadżerach poszczególnych zespołów:

  • Magdalena Spisak, działu statutowy
  • Magdalena Tyszkiewicz, dział wiedza,
  • Karolina Gąsiorowska, dział administracji i finansów
  • Wiola Kowalczyk-Żelek, EFFIE
  • Daniel Kuber, KTR, Innovation, Imagination i Young Creatives.

W 2025 roku zarządzanie operacyjne przejmuje Katarzyna Chodacka. Dzięki tak ułożonej strukturze Paweł Tyszkiewicz będzie mógł skupić się na rozwijaniu strategicznych projektów SAR oraz rekrutacji nowych członków.

Po 20 latach przekazuje zarządzanie operacyjne stowarzyszenia doświadczonej menadżerce z mocnymi kompetencjami strategicznymi. W ciągu dwudziestu lat zwiększyła się wielokrotnie liczba projektów w SAR, ponad 20-krotnie zwiększyły się obroty i zatrudnienie.  Wierzę, że nowa, dostosowana do skali struktura organizacji, pozwoli w pełni wykorzystać jej potencjał i będzie jeszcze efektywniej służyć branży Komunikacji Marketingowej – mówi Paweł Tyszkiewicz.