Katarzyna Chocyk obejmuje stanowisko head of marketing, a Michał Listkiewicz zostaje nowym dyrektorem finansowym w Lifetube

fot. mat. prasowe

W końcówce roku agencja influencer marketingu i ekonomii twórców Lifetube wzmacnia struktury i zatrudnia nowych specjalistów. Katarzyna Chocyk obejmuje stanowisko head of marketing, a Michał Listkiewicz zostaje nowym dyrektorem finansowym.

Od zeszłego roku Lifetube realizuje ambitną strategię rozwoju, której celem jest dynamiczny wzrost. Jednym z podjętych działań jest zatrudnianie nowych specjalistów wzmacniających siłę brandu oraz jego pozycję na zmieniającym się rynku.

Nowo utworzone stanowisko head of marketing objęła Katarzyna Chocyk – menedżerka z wieloletnim stażem. Doświadczenie zdobywała w branży mediowej w takich firmach jak Polsat Media czy ZPR Media oraz branży bukmacherskiej, gdzie w ostatnich latach odpowiedzialna była za działania marketingowe marek.

W Lifetube pokieruje zespołem marketingu i będzie odpowiedzialna za strategię, kompleksowe zarządzanie działaniami marketingowymi oraz budowanie wizerunku marki i utrzymanie pozycji lidera.

Zastąpi Michała Dębskiego, pełniącego funkcję head of communications and international growth. Z końcem roku Dębski odchodzi z agencji i będzie oferował usługi w obszarze marketingu video jako niezależny konsultant. Sekcja International Growth zostaje przesunięta pod opiekę Jakuba Różyckiego, prezesa spółki.

W miarę rozwoju naszej agencji naturalną decyzją było przeorganizowanie struktur tak, żeby móc jeszcze większą uwagę przykładać do kluczowych dla nas obszarów biznesu. Jestem przekonana, że Kasia dzięki swojemu doświadczeniu będzie nieocenionym wsparciem w dalszym rozwoju naszej firmy – mówi Martyna Adamus, członkini zarządu Grupy Lifetube.

Kolejnym obszarem, w którym wprowadzono zmiany, są finanse. Stanowisko dyrektora finansowego objął Michał Listkiewicz, menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze finansów, audytu, controllingu i rachunkowości. W swojej karierze pracował między innymi w Delloite, Skanska czy Isobar Polska, a do Lifetube’a przechodzi bezpośrednio ze spółki eBilet. Przez ostatnie 5 lat rolę CFO w agencji pełniła Sylwia Kowalska-Haupka, która realizowała strategię finansową firmy, wspierając jej wzrost i stabilizację.

Nasza strategia rozwoju wymaga od nas wzmocnienia struktur, dlatego cieszymy się, że do naszego zespołu dołącza Michał. Jego wieloletnie doświadczenie i ogromna wiedza idealnie sprawdzą się na wymagającym stanowisku Dyrektora Finansowego. Michał posiada istotne kompetencje, które pomogą nam realizować nasze ambitne cele i plany – mówi Jakub Różycki, prezes Lifetube’a.

Nowi dyrektorzy wnoszą cenne nowe spojrzenie i ogrom doświadczenia, które umożliwią dalszy rozwój i przyczynią się do ciągłego umacniania pozycji rynkowej.