Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyły 4 nowe osoby: Karolina Jasińska (na stanowisko social content manager), Sara Włodarczyk (jako TikTok specialist), Mateusz Stępniak (content specialist), oraz Hanna Kruszewska (senior accountant).
Karolina Jasińska ma 10 lat doświadczenia w marketingu (z naciskiem na digital) i budowaniu strategii oraz background w organizacji eventów i masowych wydarzeń muzycznych. Przez 4 lata zajmowała się również researchem rynkowym z ukierunkowaniem na kraje azjatyckie (Korea Południowa, Japonia). W agencji Altavia Kamikaze + K2 dołącza do zespołu kreacji, obejmując stanowisko social content manager. Obsługiwać będzie markę Netflix. Do jej zadań będzie należało tworzenie komunikacji na kanałach social media dla Netflix Polska w całej palecie formatów, budowanie relacji ze społecznością i użytkownikami serwisu Netflix, działania kreatywne w zakresie marketingu, a także wspieranie działań i procesów offline’owych. Jej dodatkowe atuty to m.in. specjalizacja w produkcjach azjatyckich, znajomość języka koreańskiego oraz społeczności z grupy docelowej zainteresowanej koreańskimi produkcjami w serwisie Netflix, jak również znajomość rynku influencerów i kompetencje z zakresu influencer marketingu (sama jest twórczynią internetową ze sporą społecznością na platformach TikTok i Instagram – tematyka azjatycka).
Sara Włodarczyk w Altavia Kamikaze + K2 dołącza do zespołu social media, obejmując stanowisko TikTok specialist. Obsługiwać będzie przede wszystkim markę Da Grasso, a dodatkowo także innych klientów, wspierając zespół w aktywacjach i przetargach.
Do jej zadań należeć będzie m.in. tworzenie strategii komunikacyjnych i konceptów kreatywnych, produkcja materiałów i ich montaż, śledzenie aktualnych trendów, oraz research influencerów i content creatorów na potrzeby klientów. Sara Włodarczyk jako influencerka jest obecna na TikToku od 2019 roku, aktualnie obserwuje ją ok. 50 tysięcy użytkowników. Od końca 2022 roku pracowała jako content creator na zasadzie freelancerki, współpracując również z Altavia Kamikaze + K2, teraz dołącza do zespołu agencji. Jest studentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na łódzkiej Społecznej Akademii Nauk.
Mateusz Stępniak ostatnie 4 lata pracował w branży e-commerce w drogerii internetowej Horex.pl, gdzie był odpowiedzialny za copywriting i szeroko pojęty content marketing. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał jako copywriter współpracujący z wieloma agencjami marketingowymi (jako freelancer). W Altavia Kamikaze + K2 dołączył do zespołu SEO&content marketing, obejmując stanowisko content specialist. W zespole SEO&CM będzie pracował m.in. dla klientów takich jak: Leroy Merlin. Będzie odpowiedzialny m.in. za wdrażanie strategii contentowych, przygotowywanie content planów oraz przygotowywanie treści dla klientów.
Skład firmy wzmacnia także Hanna Kruszewska, dołączając do zespołu księgowego agencji. Hanna Kruszewska ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze finansów. Pracowała w firmach o profilu usługowym, handlowym i produkcyjnym (m.in. Start People, 9 Maja, Helios, Immergas). Jako senior accountant, będzie współodpowiedzialna za obszar księgowy Altavia Kamikaze + K2.