Karolina Gniadzik w nowej roli odpowiada za planowanie i koordynację działań w kanałach offline dla klientów agencji.
Zakres jej odpowiedzialności obejmuje zarządzanie obszarem mediów offline – koordynowanie pracy dla wszystkich klientów, przygotowywanie strategii i rekomendacji mediowych oraz współpracę z działem client service. Raportuje do Urszuli Zdunek, managing director Mido.
– Nasi klienci są już przyzwyczajeni do niestandardowego podejścia do zakupu mediów, które wymaga bycia na bieżąco z trendami rynkowymi, ale też wspinania się na coraz wyższy poziom analizy danych. W ostatnim czasie, zwłaszcza w związku z rozwojem działu data science, w naturalny sposób pojawiła się potrzeba uzupełnienia zespołu o osobę wysoko wyspecjalizowaną, należącą do wąskiego grona ekspertów w zakresie planowania i zakupu mediów offline – mówi Urszula Zdunek.
Kariera Karoliny Gniadzik w mediach rozpoczęła się w 2015 roku w domu mediowym MediaCom, w zespole planującym i kupującym media offline, głównie telewizję, dla klientów takich jak Lidl, Danone, RWE (obecnie E.ON), Pepco, Intermarché, Grupa PSA (Opel, Peugeot, Citroën) oraz Bayer. W latach 2020–2021 pracowała w Carat (Dentsu) jako senior communications planner, zajmując się planowaniem oraz zakupem mediów offline dla marek LINK4, Mastercard, Pringles oraz Heinz/Pudliszki.
W latach 2021–2025 była związana z Mindshare (WPP Media) jako TV buying senior manager. Stała na czele zespołu odpowiedzialnego za strategię oraz zakup kampanii telewizyjnych dla marek klienta Unilever (m.in. Dove, Rexona, Axe, Coccolino, Domestos, Knorr, Amino, Big Milk, Magnum) oraz dla klienta T-Mobile.



