Karalina Rafalczuk i Michał Cieślak dołączyli do działu sprzedaży i działu kreacji Cityboard Digital.
Karalina Rafalczuk, która zasiliła dział sprzedaży, ma ponad dwuletnie doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu kampaniami reklamowymi Meta, od ich projektowania, przez optymalizację, aż po skuteczne skalowanie. Posiada również bogate doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych.
Michał Cieślak z branżą reklamową jest związany od ponad trzech lat, a jego dotychczasowe doświadczenia zawodowe obejmowało tworzenie contentu dla organizacji działających w sektorze publicznym. Podczas pracy w agencjach reklamowych Aplan Media i DSK tworzył teksty dla takich klientów jak Ministerstwo Zdrowia, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A czy Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego. Cieślak jest również scenarzystą i reżyserem słuchowisk radiowych. W jego dorobku znajdują się produkcje przygotowane dla podcastu Soundsitive Kids, który jest najpopularniejszym polskim kanałem z bajkami na Spotify.