Kappahl zorganizował event z okazji 25-lecia marki na rynku polskim

fot. mat. prasowe

16 maja 2024 roku w Eventowni B’Fort Mokotów odbył się event podsumowujący 25 lat obecności Kappahl, jednej z czołowych europejskich marek odzieżowych, w Polsce. Wydarzenie zostało zorganizowane przez Creative Brand Stories, która wraz z Kappahl zaprosiła do świata marki dziennikarzy oraz najważniejszych partnerów biznesowych Kappahl w Polsce, tworząc przestrzeń do wspólnej celebracji i poznania historii firmy. Event podsumował lata pełne inspiracji, innowacji i modowych sukcesów marki.

Jestem niezwykle dumna z 25-letniego jubileuszu Kappahl w Polsce. Przez ten czas konsekwentnie umacnialiśmy swoją pozycję na rynku, stawiając na zrównoważony rozwój i satysfakcję naszych klientów. Nasza zdolność do adaptacji i dostosowywania się do zmieniających się potrzeb konsumentów jest kluczowym elementem naszego sukcesu. Przez ćwierć wieku tworzymy modę, która nie tylko odpowiada na bieżące trendy, ale także dba o środowisko i zrównoważony rozwój – podkreśla Agnieszka Skrybant-Jaworska, country manager w Kappahl.

W ciągu ostatniego ćwierćwiecza nasza marka rozwija się tworząc niezliczone modowe momenty i budując silne więzi z naszymi klientami i współpracownikami. Mówiąc o wzroście i sukcesie, z radością informujemy, że obecnie mamy łącznie 33 sklepy w Polsce, w tym 24 sklepy Kappahl i 9 sklepów Newbie, a do tego nową platformę e-commerce, która zadebiutowała w maju. Cieszę się, że razem z Creative Brand Stories mogliśmy kolejny raz zorganizować wspólne wydarzenie dla Kappahl. W szczególności tak wyjątkowe i podsumowujące sukcesy firmy, jak 25 lat na rynku polskim – mówi Wirginia Gruszczyńska-Buchta, marketing & e-com manager w Kappahl.

Przestrzeń eventu została zaaranżowana tak, aby goście na wejściu mogli poznać historię firmy od momentu jej powstania w 1953 roku, aż do dzisiaj, uwzględniając jej rozwój na polskim rynku. Warszawska Eventownia B’ Fort na ten jeden wieczór została podzielona na kilka mniejszych stref, które ukazały najważniejsze kolekcje marki: Women, kay/day oraz Newbie, a także przestrzeń bankietową.

Stworzyliśmy event, który idealnie podkreślał wartości marki i jej filozofię. Naturalne barwy, ekologiczne rozwiązania, żywe kwiaty w formie łąki, która przedstawiała historię firmy. To elementy, które rozpoczęły drogę uczestnika i wprowadziły go w świat Kappahl. Skupiliśmy się również na przedstawieniu najważniejszych kolekcji marki Women i kay/day, które łączą unikatowe tkaniny, wzory oraz jakość z ponadczasowym designem, oferując uniwersalne propozycje ubrań w duchu Kappahl. Podczas wydarzenia nie mogło zabraknąć ekspozycji kolekcji dziecięcej Newbie. Stworzyliśmy autorską instalację w formie mozaiki, która przedstawiła kolekcję tapet powstałych w tym roku w ramach kolaboracji Newbie z marką Boråstapeter – podkreśla Paula Magiera, event director w Creative Brand Stories.

Całe wydarzenie miało charakter garden party, a kolory dominujące, czyli beżowy, błękitny i zielony, nawiązywały do najnowszej letniej kolekcji Kappahl. Dodatkowo, pod koniec eventu każdy z gości otrzymał specjalnie przygotowany gift pack.

Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, była odpowiedzialna za koncepcję, produkcję i realizację wydarzenia. Agencja Box of Stories przygotowała gift packi dla gości.