Nowa platforma oferuje bardziej intuicyjną nawigację, większą personalizację oraz szybsze i bardziej efektywne procesy zakupowe, spełniając tym samym oczekiwania klientów marki.
Nowa platforma e-commerce, wprowadzona w maju 2024 roku, została zaprojektowana z myślą o zapewnieniu bardziej intuicyjnej nawigacji i lepszych doświadczeń zakupowych.
– Technologie odgrywają kluczową rolę w strategii dostosowywania się do potrzeb naszych konsumentów. Dzięki zaawansowanemu systemowi zarządzania relacjami z klientami (CRM) możemy personalizować oferty oraz lepiej rozumieć preferencje naszych odbiorców, co pozwala nam na skuteczniejsze odpowiadanie na ich potrzeby. Kompleksowe i satysfakcjonujące doświadczenie klienta jest fundamentem naszej działalności – mówi Agnieszka Skrybant-Jaworska, country manager w Kappahl Poland.
Nowa strona internetowa i aplikacja mobilna Kappahl zapewniają większą personalizację, lepszą ekspozycję produktów oraz posiadają nowy format wideo. Nasza ścieżka użytkownika jest teraz bardziej przyjazna i dopasowana do indywidualnych potrzeb, co sprawia, że zakupy w Kappahl są jeszcze bardziej satysfakcjonujące.
– Dzięki zaawansowanym technologiom analitycznym jesteśmy w stanie śledzić trendy rynkowe i dostosowywać naszą ofertę w czasie rzeczywistym. Nasza aplikacja mobilna oraz nowa strona internetowa oferują szereg funkcji, które sprawiają, że zakupy online są wygodne i przyjemne – mówi Wirginia Gruszczyńska-Buchta, marketing & e-com manager w Kappahl.
Wśród nowości na stronie www.kappahl.com/pl-pl znajdują się m.in. rekomendacje produktowe, inspirujące porady dotyczące stylizacji, przewodniki po rozmiarach oraz łatwy dostęp do historii zamówień.