Kappahl, jedna z czołowych europejskich grup modowych, kontynuuje ekspansję, udostępniając wybrane produkty ze swojego portfolio na platformie e-commerce Zalando. Celem tej współpracy jest dotarcie do nowych odbiorców i zaprezentowanie im marek Kappahl oraz Newbie. Obecnie produkty Grupy Kappahl dostępne są już na ośmiu rynkach europejskich Zalando, w tym również w Polsce.
– Zalando to największa i najbardziej prestiżowa platforma modowa online w Europie, obsługująca ponad 50 milionów klientów i oferująca tysiące renomowanych marek. Współpraca z Zalando to dla nas wyjątkowa okazja do rozszerzenia obecności w e-commerce i dotarcia do nowych klientów – także tych, którzy wcześniej nie mieli okazji zetknąć się z markami Kappahl czy Newbie. Dzięki temu partnerstwu możemy jeszcze skuteczniej budować zasięg i wzmacniać rozpoznawalność naszych marek – mówi Wirginia Gruszczyńska-Buchta, marketing & e-com manager w Kappahl.
Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia 2024 roku klienci w Polsce, Szwecji, Finlandii i Danii zyskali możliwość zakupu wybranych produktów marek Newbie i Kappahl na Zalando. Pod koniec marca 2025 roku do tej grupy dołączyły kolejne kraje: Niemcy, Belgia, Holandia i Austria. W ofercie dostępne są kolekcje dziecięce i damskie marki Newbie oraz kolekcje męskie, damskie, XLNT i Minories marki Kappahl.
– Zaliczyliśmy świetny start współpracy i dotarliśmy do wielu nowych klientów na rynkach, na których jesteśmy obecni na platformie Zalando. Z dużym entuzjazmem obserwujemy nasze wyniki sprzedaży – podkreśla Therese Larsson, odpowiedzialna za sprzedaż zewnętrzną w Grupie Kappahl.
Zalando to wiodący paneuropejski ekosystem e-commerce w obszarze mody i stylu życia, oferujący inspirujące zakupy i szeroki wybór wysokiej jakości marek dla ponad 50 milionów aktywnych klientów na 25 rynkach.
– Wprowadzenie marek należących do Grupy Kappahl, z ich silnym dziedzictwem, zwiększa atrakcyjność naszej platformy i wzmacnia relacje z klientami. To partnerstwo podkreśla nasze zaangażowanie w zapewnianie dostępu do starannie wyselekcjonowanego asortymentu wysokiej jakości. Dodatkowo, marka Newbie stanowi ciekawe uzupełnienie oferty dziecięco-rodzinnej Zalando i odpowiada na potrzeby współczesnych rodzin – wspierając rozwój naszej oferty w tym obszarze – mówi Fabio Baum, general manager Nordics & Benelux w Zalando.