Kappahl powierza obsługę swoich działań public relations grupie Creative Brand Stories. To kontynuacja i rozszerzenie dotychczasowej współpracy, która ma na celu wzmocnienie na rynku polskim pozycji marek należących do jednej z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej.
– Nasza decyzja o stworzeniu Creative Brand Stories wynikała z potrzeby dostarczania marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu oraz wykorzystania doświadczeń i kompetencji wszystkich podmiotów naszej grupy, w szczególności w obszarach event marketingu, public relations czy influencer marketingu – wyjaśnia Monika Buchwald, CEO I head of creative & strategy w Creative Brand Stories. – Współpraca z marką Kappahl jest idealnym przykładem, jak nasze zintegrowane podejście potrafi tworzyć spójne i angażujące historie marki, które skutecznie rezonują w różnych kanałach komunikacji – dodaje Monika Buchwald.
W ramach zintegrowanych działań komunikacyjnych agencje wchodzące w skład Creative Brand Stories zajmują się nie tylko działaniami public relations, ale również odpowiadają za kreację i realizację eventów promujących najnowsze kolekcje Kappahl oraz za tworzenie i koordynację wysyłek kreatywnych do twórców współpracujących z Kappahl.
– Te skoordynowane działania mają na celu umacnianie naszej pozycji na rynku modowym w Polsce poprzez skuteczną komunikację i rozszerzenie działań w zakresie PR. Współpraca z grupą Creative Brand Stories pozwoli Kappahl na realizację ambitnych celów marketingowych i dalsze wzmacnianie świadomości marki wśród konsumentów ceniących skandynawski design i jakość, jak i stawiających na odpowiedzialną modę, łączącą troskę o środowisko z elegancją i stylem – podkreśla Wirginia Gruszczyńska-Buchta, marketing & e-com manager w Kappahl.