Kanał Zero i SFD wprowadzają wspólny produkt – cukierki Krzyśki

Polska marka SFD we współpracy z Kanałem Zero wprowadza na rynek limitowaną serię słodyczy inspirowanych założycielem kanału – Krzysztofem Stanowskim. Cukierki Krzyśki o smaku czekolady z chilli od 21 lipca br. można kupić w sklepie internetowym SFD.

Krzyśki to pierwszy produkt sygnowany nazwiskiem Krzysztofa Stanowskiego. Klasyczna forma cukierków została wzbogacona o wyrazisty smak – połączenie czekolady i ostrej nuty chilli. Taka kompozycja nie tylko wyróżnia się na tle innych słodyczy, ale też doskonale oddaje osobowość samego Krzysztofa Stanowskiego. Produkt dostępny jest od 21 lipca – symbolicznie, w dniu jego urodzin – w sklepie internetowym SFD.

Od dawna chcieliśmy przygotować coś specjalnego dla fanów Kanału Zero i Krzysztofa Stanowskiego. Postawiliśmy na cukierki, które są połączeniem tradycyjnej formy z nietuzinkowym smakiem, który potrafi zaskoczyć. Chcieliśmy, aby produkt jak najmocniej nawiązywał do założyciela kanału, dlatego nawet data premiery została zaplanowana na dzień jego urodzin – mówi Agnieszka Piotrowska, partnerships manager w agencji Arskom, która odpowiada za współprace Kanału Zero.

Za produkcję odpowiada polska marka SFD – lider w branży suplementów i żywności dietetycznej. Marka jest również głównym partnerem Kanału Zero.

Krzyśki to efekt współpracy dwóch silnych marek, które nie boją się wychodzić poza schemat. To słodycze z charakterem – klasyczne na zewnątrz, ale w środku potrafią zaskoczyć. To produkt dla wszystkich fanów Kanału Zero, ale też dla tych, którzy lubią odważne i nietuzinkowe smaki – mówi Mateusz Pazdan, CEO SFD.

W ramach promocji nowego produktu zaplanowano działania marketingowe i akcje specjalne, do których zaangażowani zostaną influencerzy oraz widzowie. Za realizację kampanii odpowiada agencja Arskom, która reprezentuje Kanał Zero.