16 czerwca startuje Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions. W jednej z głównych lokalizacji wydarzenia – Palais des Festivals et des Congrès – będzie można oglądać wystawę organizowaną przez ACT Responsible. Papaya Films pokaże w jej ramach dwa swoje projekty – obok takich organizacji jak Amnesty International, Fundacja Ronalda McDonalda, WWF czy Greenpeace.
Hasłem tegorocznej wystawy jest „ACT with Courage” – apel do branży reklamowej o odważne wykorzystywanie kreatywności w budowaniu bardziej zrównoważonego świata.
Papaya Films zaprezentuje podczas wydarzenia dwa projekty: kampanię „Closing the Gap”, zrealizowaną wspólnie z Ogilvy Health New York dla organizacji Resurge International, oraz „Means to an End” – case study z niskoemisyjnej podróży domu produkcyjnego na poprzednią edycję festiwalu w 2024 roku.
Prace prezentowane na wystawie ACT Responsible podlegają głosowaniu – zarówno online, jak i na miejscu. Oddać swój głos można na stronie: actincannes.org/#visit, a także podczas trwania festiwalu, na terenie wystawy.