Kampania „Znajdź swój duet Coccolino” oczarowała konsumentów

Cel kampanii był jasny: pokazać, że płyny do płukania i perfumy do tkanin Coccolino najlepiej działają w duecie, a marka jest bliska konsumentom w ich codziennym życiu. Dzięki kreatywnemu połączeniu samplingu w paczkomatach, ambientu, social mediów i immersyjnego eventu, Coccolino stworzyło doświadczenie, które angażowało zmysły i wyobraźnię odbiorców. Za koncept kampanii oraz działania eventowe, OOH i aktywację z influencerami odpowiadała agencja Yellowcups.

Coccolino udowodniło, że marka z kategorii home care może być twórcą niezwykłych doświadczeń dla odbiorców kampanii. W ramach aktywacji “Znajdź swój duet Coccolino” brand zaprosił konsumentów do świata pełnego zapachu, emocji i angażujących treści, pokazując, że produkty marki świetnie się uzupełniają, a ich stosowanie daje pełnię doznań. Kampania celowała we wzrost świadomości komplementarności płynów do płukania i perfum do prania oraz wzmocnienia wizerunku Coccolino jako marki innowacyjnej i bardziej bliskiej swoim odbiorcom. Dzięki integracji wielu kanałów marka stworzyła pełne brand experience, które zamieniło kontakt z produktem w emocjonalne spotkanie i unikalną opowieść.

Akcja samplingowa w paczkomatach InPost oraz ambientowe aktywacje w przestrzeni miejskiej i galerii handlowej sprawiły, że blisko 30 000 konsumentów mogło realnie wypróbować produkty Coccolino. Towarzysząca aktywacjom obecność brand hero – misiów Coccolino i aromamarketing sprawiały, że marka była nie tylko widoczna, ale wręcz „wyczuwalna” z daleka. Dzięki multisensorycznemu doświadczeniu – łączącemu obraz, zapach i interakcję – kontakt z marką stawał się prawdziwym brand experience, angażującym zmysły i emocje uczestników.

Kluczową rolę odegrali także influencerzy. Dziewięciu twórców przygotowało kreatywne treści oparte na motywie duetów, które organicznie dotarły do ponad 1,2 miliona unikalnych odbiorców. Dzięki temu konsumenci otrzymali jasny komunikat: płyny do płukania i perfumy Coccolino to duet, który najlepiej sprawdza się razem.

Kulminacją kampanii była wyjątkowa wystawa immersyjna w warszawskim Melt Museum. Wszystkie bilety wyprzedały się na kilka dni przed startem wydarzenia, a przestrzeń odwiedziło ponad 500 osób, w tym influencerzy i przedstawiciele mediów. Goście byli zaskoczeni skalą i jakością widowiska, w którym obraz, zapach i emocje stworzyły niepowtarzalne doświadczenie z marką. To wydarzenie nie tylko wzmocniło wizerunek Coccolino jako nowoczesnej i innowacyjnej marki, ale też wygenerowało wartościowe treści do działań PR i komunikacji w social mediach.

Elementem uzupełniającym kampanię były także działania PR i media relations. Marka przygotowała kreatywne giftboxy dla dziennikarzy, które w angażujący sposób prezentowały świat Coccolino i pozwalały doświadczyć go zmysłami. Widoczność w mediach branżowych i lifestylowych wzmocniła efekt kampanii, poszerzając jej oddziaływanie poza bezpośredni kontakt konsumentów z marką.

Ta kampania to dla nas coś więcej niż sukces – to dowód na to, że marka z kategorii home care może tworzyć prawdziwie angażujące brand experience. Dzięki zintegrowanym działaniom samplingowym, ambientowym, digitalowym i eventowym nie tylko dotarliśmy do konsumentów z komunikatem, ale poruszyliśmy ich emocje i uruchomiliśmy zmysły. Dostrzegli oni, że płyny do płukania i perfumy Coccolino tworzą duet, który sprawia, że zwykły rytuał prania zamienia się w przyjemność i doświadczenie, które zostaje w pamięci. To dla nas inspiracja, by w kolejnych działaniach jeszcze śmielej wychodzić poza schematy i kreować świat marki, który naprawdę można poczuć – mówi Karolina Sztompka, junior brand manager Coccolino.