Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Room for Everyone” zdobyła 15 nagród na Golden Drum

fot. mat. prasowe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Room for Everyone” nie tylko podbiła serca jury tegorocznego Golden Drum, ale także zdominowała scenę konkursu, zdobywając aż 15 nagród, w tym 2 Grand Prix. Dodatkowo, Bartosz Jeglejewski, creative director McCANN Poland, został wyróżniony tytułem Creative Director of the Year, co jeszcze mocniej podkreśla wiodącą pozycję agencji w regionie CEE.

Golden Drum to jedno z najważniejszych festiwali kreatywnych w Europie Środkowo-Wschodniej, które co roku gromadzi czołowe agencje i twórców reklamowych z naszego regionu, rywalizujących o uznanie za swoje najbardziej innowacyjne kampanie. Tegoroczna edycja konkursu była wyjątkowa pod względem liczby zgłoszeń oraz wysokiego poziomu nowatorskości w prezentowanych projektach.

Wśród zdobytych przez McCANN Poland nagród znalazły się najważniejsze wyróżnienia, które przełożyły się na dominującą liczbę trofeów, potwierdzających wiodącą pozycję agencji na tegorocznej scenie Golden Drum:

  • 2x Grand Prix w kategoriach: Omni-Channel, Creative use of Data oraz One-Channel, Creative use of AI / AR, Data / Insight, Metaverse, NFT,
  • 3x Golden Drum w kategoriach: Creative Business Excellence, Sustainable Business Solutions; Creative Business Excellence, B2B Brand Strategy & Experience oraz All Juries, Profit Social Good,
  • 5x Silver Drum w kategoriach: Creative Business Excellence, Brand Building, Brand Strategy and Experience; Creative Business Excellence, Activation, Website & Mobile Activation; Business Excellence, Innovation, Product or Service Innovation; All Juries, Genius Loci/Local Spirit oraz One-Channel, Social Networking Solutions & Community Sites,
  • 5x Bronze Drum w kategoriach: Omni-Channel, Direct Engagement; Omni-Channel, Creative use of AI / AR, Data / Insight, Metaverse, NFT; Craft, Digital Craft, Use of Creative Data & AI; Creative Media Excellence, Creative Use of Media, Digital & Mobile Platforms oraz Omni-Channel, Integrated, Profit.

Dzięki tak dużej liczbie otrzymanych statuetek, McCANN Poland kolejny rok z rzędu uplasował się w ścisłej czołówce, zajmując drugie miejsce wśród agencji nagrodzonych na festiwalu Golden Drum. Potwierdza to mocną i stabilną pozycję McCANN Poland w regionie, nieustanny rozwój agencji i jej istotny wpływ na branżę reklamową.

Dodatkowo, Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland, został uhonorowany tytułem Golden Drum Creative Director of the Year.

Utrzymanie czołowej pozycji McCANN Poland przez kolejny rok, dzięki platformie „Room for Everyone” stworzonej dla Mastercard, to wyjątkowe osiągnięcie dla naszych zespołów, naszych klientów i naszej branży. Jesteśmy zdeterminowani, aby wykorzystać tę dynamikę i kontynuować naszą wizję, aby McCANN Poland nadal zajmował topowe miejsce wśród wiodących agencji w regionie. Wierzymy, że polska kreatywność ma potencjał na międzynarodowe uznanie i będziemy dążyć do tego, by nasze pomysły wciąż wyznaczały nowe standardy – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland, odbierając nagrody w słoweńskim Portorož.

Kampania „Room for Everyone” wykorzystująca innowacyjne narzędzie GdzieJakiBiznes powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie, lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji. GdzieJakiBiznes to proste, przyjazne w obsłudze, i co ważne, bezpłatne narzędzie, które nie tylko ożywia puste przestrzenie handlowe i usługowe, ale także zachęca do współpracy potencjalnych konkurentów, przynosząc korzyści zarówno im samym, jak i lokalnym społecznościom.