KAMIS celebruje tradycję i kulinarne przyjemności w kampanii „Odkryj Bogactwo Smaku”

fot. mat. prasowe

Co roku odkrywamy urok tradycyjnych wielkanocnych smaków na nowo – niezmiennie z musztardą KAMIS, która od lat wydobywa z nich to, co najlepsze. W kwietniu trwa kampania digitalowa marki KAMIS „Odkryj Bogactwo Smaku”, celebrująca tradycję i kulinarne przyjemności. W roli głównej – cztery uwielbiane przez Polaków musztardy: sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska.

KAMIS od lat jest symbolem jakości i niepowtarzalnego smaku, który nadaje potrawom wyjątkowy charakter. Wśród produktów marki szczególne miejsce zajmują musztardy – cenione przez konsumentów i od lat obecne na polskich stołach. Ich wszechstronność sprawia, że doskonale komponują się zarówno z daniami mięsnymi, jak i roślinnymi, a w czasie Wielkanocy są niezastąpionym dodatkiem do świątecznych pyszności. I to właśnie są głównymi bohaterkami kampanii digitalowej KAMIS, która potrwa do 20 kwietnia.

Niekończący się wir kompozycji

W kwietniu uwielbiane przez Polaków musztardy – sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska – znajdą się w centrum kampanii digitalowej, która podkreśli ich niezastąpioną rolę na polskim wielkanocnym stole. „Odkryj Bogactwo Smaku” to zaproszenie do kulinarnych eksperymentów i tworzenia wyjątkowych potraw, które zachwycą bliskich podczas świątecznych spotkań.

Polskie wielkanocne dania to efekt wieloletniej tradycji, przekazywania przepisów z pokolenia na pokolenie – często tych, które znamy jeszcze od naszych babć i prababć. Dziś możemy łączyć te tradycyjne przepisy z tak lubianymi przez Polaków nowymi smakami, aby nadać świątecznemu stołowi wyjątkowy charakter. W najnowszej kampanii KAMIS chcemy inspirować do odkrywania oryginalnych wielkanocnych przepisów z wykorzystaniem znanych i cenionych musztard. Chcemy tym zachęcić do kulinarnych eksperymentów i poszukiwania pysznych, nieoczywistych połączeń, które dodadzą świeżości wielkanocnym potrawom – mówi Aleksandra Kudyba, brand manager w McCormick & Company.

Komunikacja kampanii skupi się przede wszystkim na kanałach w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, ale i na display bannerach. W ramach kampanii konsumenci będą mogli wciągnąć się w wir kompozycji smaków z kultowymi musztardami i zainspirować się wielkanocnymi przepisami, które znajdą się na stronie KAMIS.