Zmiany na poziomie logotypu oraz opakowań, a także nowa platforma komunikacyjna i pozycjonowanie, odzwierciedlają innowacyjny charakter marki, która niezmiennie wyznacza kolejne trendy na rynku lodów, zachowując jednocześnie swój charakterystyczny wyróżnik. To jednak nie wszystko – KAKTUS ogłasza także współpracę z popularnym twórcą internetowym i jednocześnie wielkim fanem kultowych lodów – Jakubem Pateckim, znanym w sieci jako Patec Wariatec.
Nowe logo i opakowania – nowa jakość!
Uwielbiane przez konsumentów produkty w nowej szacie graficznej są już dostępne na półkach sklepowych.
– Zmiany w identyfikacji wizualnej marki KAKTUS to krok w stronę nowoczesności, dynamiki i jeszcze lepszego podkreślenia wyjątkowego charakteru naszych lodów – komentuje Kamila Żmijewska, senior brand manager Froneri.
Patec Wariatec ambasadorem marki!
To jednak nie koniec! W 2025 roku Kaktus łączy siły z jednym z najpopularniejszych polskich twórców internetowych – Jakubem Pateckim. To podróżnik i youtuber, który relacjonował m.in. swoją wyprawę na Mount Everest, zdobywając uznanie fanów swoją pasją i wytrwałością. Współpraca obejmuje m.in. nowości produktowe sygnowane wizerunkiem ambasadora, a także wyjątkowy merch, nawiązujący do jego wypraw, połączony z angażującą aktywacją dla konsumentów.
– Trudno nam sobie wyobrazić bardziej autentycznego i dopasowanego ambasadora. Kaktus od zawsze był symbolem radości i oryginalności, a Patec, który od wielu lat jest wielkim fanem naszych produktów, jest doskonałym uosobieniem nowej platformy komunikacyjnej marki, o której więcej szczegółów już wkrótce. Ta współpraca to coś więcej niż zwykłe partnerstwo – to naturalne połączenie pasji i stylu życia – mówi Kamila Żmijewska, senior brand manager Froneri.
Co ciekawe, influencer już wiele lat temu, na długo przed rozpoczęciem współpracy z marką, manifestował swoje uznanie dla kultowych lodów – przez długi czas KAKTUS znajdował się na jego zdjęciu w tle na portalu Facebook.
KAKTUS BIG – wielkie nowości w portfolio!
W ramach współpracy z Patecem powstaną aż trzy dedykowane produkty w zupełnie nowym, powiększonym rozmiarze – KAKTUS BIG. Nowości nawiązują do różnych zakątków świata odwiedzonych przez Kubę i zachęcają do odkrywania nowych smaków. KAKTUS BIG Patec Ice, inspirowany wyprawą Kuby na Antarktydę, zadebiutuje jako pierwszy w sklepach Żabka 12 lutego, To jednak nie wszystkie zmiany w portfolio marki – już niebawem zostaną ogłoszone kolejne nowości, w tym dwa dodatkowe smaki lodów KAKTUS BIG Patec, które trafią do szerokiej dystrybucji już w marcu.
Ekscytująca aktywacja konsumencka!
W marcu na stronie www.kaktusniekluje.pl wystartuje także wyjątkowa aktywacja konsumencka połączona z lodami KAKTUS BIG. W jej ramach do wygrania będzie m.in. pierwszy w historii wspólny wyjazd z samym Patecem, ale nie tylko!
Nowa platforma komunikacyjna: „KAKTUS. Spróbuj, nie kłuje”
Wspomniane akcje marketingowe są nieodłącznym elementem nowej platformy komunikacyjnej marki – „Spróbuj, nie kłuje”, inspirującej do odkrywania świata oraz próbowania nowych rzeczy, a także podkreślającej, że KAKTUS to lody dla każdego, kto szuka nieoczywistych smaków. Więcej informacji już wkrótce.