Kacper Pakuła stanął na czele działu influencer marketingu w SpaceCat

fot. mat. prasowe

Agencja SpaceCat, specjalizująca się w short wideo i influencer marketingu, od początku września znacząco wzmocniła zespół. Do agencji dołączył Kacper Pakuła jako influencer marketing director, a nowe osoby zasiliły również działy kreacji i client service.

Kacper Pakuła od blisko dekady działa na styku biznesu i influencer marketingu. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora operacyjnego w Grupie Thunder, gdzie odpowiadał za zespół obsługujący kanał Rezigiusz na YouTube, koordynowanie współprac komercyjnych oraz projektów ambasadorskich, a także współtworzył program „Sabotażysta”. Ma na koncie setki kampanii zrealizowanych dla marek z sektorów FMCG, beauty, fashion, technologii i gamingu – zarówno z mikroinfluencerami, jak i największymi twórcami w Polsce. Posiada wieloletnie doświadczenie w doradzaniu markom i twórcom w zakresie skalowania działań oraz budowania skutecznych strategii współpracy i wizerunku.

W SpaceCat będzie odpowiadał przede wszystkim za rozwój sieci twórców SpaceCat Network, budowanie i utrzymywanie relacji z influencerami, a także strategiczne wsparcie kampanii dla klientów agencji. Kacper zastąpił w strukturze agencji Justynę Zawadzką, która przeszła do grupy DRE$$CODE.

Wzmocnienia w działach kreacji i client service

Do działu kreatywnego dołączył Mateusz Skrycki, który objął stanowisko senior copywriter. Doświadczenie zdobywał m.in. w Agencji Warszawa, VMLY&R oraz Labcon, pracując przy projektach dla takich marek jak Samsung, Amazon czy Google.

Dział client service został wzmocniony przez dwie nowe osoby. Michał Bogdański, związany z digital i influencer marketingiem od ponad sześciu lat, wcześniej odpowiadał m.in. za tworzenie strategii, rozwój innowacji i realizację kampanii 360° w Performance Group, a także wspierał sprzedaż i management w Lifetube. W SpaceCat objął stanowisko account managera.

Na to samo stanowisko do zespołu dołączył także Karol Skindzier, specjalista w zakresie mediów społecznościowych z ponad dekadą doświadczenia. Na swoim koncie ma współpracę m.in. z Pepco i koncernem Reckitt Benckiser.

Nowe osoby w SpaceCat to dla nas ważny krok w budowaniu silniejszej organizacji. Wzmocnienia w influencer marketingu, kreacji i client service sprawiają, że możemy działać jeszcze sprawniej i szerzej – zarówno strategicznie, jak i kreatywnie. Jestem przekonany, że doświadczenie Kacpra, Mateusza, Michała i Karola pozwoli nam skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów i dalej rozwijać SpaceCat oraz nasze kompetencje w digital marketingu – mówi Roman Terelak, CEO SpaceCat.