DataFeedWatch by Cart.com ogłasza, że funkcja optymalizacji feedów za pomocą AI jest teraz dostępna również w języku polskim. Po sukcesie jaki przyniosło wdrożenie funkcji AI dla feedów produktowych w języku angielskim (użytkownicy odnotowali wzrosty konwersji sięgające nawet 44%), firma zdecydowała się rozszerzyć funkcje na inne rynki. Za pierwszy z nich obrała sobie Polskę. Wdrożenie funkcji podkreśla to, z jakim oddaniem DataFeedWatch wspiera firmy e-commerce przy pomocy nowatorskiej, prostej w użyciu technologii.
Dlaczego optymalizacja feedów produktowych przy pomocy AI jest ważna?
Według raportu „State of PPC Global Report 2024”, AI jest najbardziej pożądaną funkcją w obszarze zarządzania feedami produktowymi. Rozszerzając wbudowaną funkcję AI na język polski, DataFeedWatch nie tylko wychodzi naprzeciw potrzebom reklamodawców, ale również ustanawia nowy standard dla branży.
– Wprowadzenie do oferty AI języka polskiego to kolejny krok w kierunku przyszłości e-commerce. Jesteśmy dumni, że DataFeedWatch przewodzi tym innowacjom, tym samym pomagając biznesom rozkwitać — mówi Paweł Dyrek, dyrektor ds. technologii w DataFeedWatch by Cart.com.
Ten entuzjazm ma odbicie w rezultatach, jakie osiągają klienci DataFeedWatch. Po zoptymalizowaniu tytułów produktów za pomocą wbudowanego AI, użytkownicy odnotowali wzrosty konwersji z reklam sięgające nawet 44%.
Jak odnieść sukces na polskim rynku e-commerce
Sektor e-commerce ciągle rośnie, a DataFeedWatch dokłada wszelkich starań, aby pomagać polskim reklamodawcom na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Według raportu przygotowanego przez Przelewy24, aż 78% Polaków robi zakupy online. Tak wysoki wynik może wynikać z szerokiej dostępności rozwiązań takich jak płatności Blik, które znacznie skracają i ułatwiają proces zakupów.
Aby pozostać konkurencyjnymi wobec rosnącej popularności międzynarodowych sklepów internetowych takich jak Temu i Aliexpress, polscy przedsiębiorcy muszą udoskonalić swoje strategie. Optymalizacja feedów oparta na sztucznej inteligencji oferuje znaczną przewagę, umożliwiając reklamodawcom szybką optymalizację skomplikowanych katalogów produktowych. Dzięki temu mogą oni poświęcić więcej czasu na inne kluczowe obszary strategiczne.
– Naszą misją zawsze było maksymalne uproszczenie i zwiększenie skuteczności feedów produktowych dla wszystkich klientów, niezależnie od tego skąd pochodzą i w jakim języku prowadzą działania reklamowe – mówi Jacques van der Wilt, dyrektor zarządzający w DataFeedWatch by Cart.com. – Dodanie języka polskiego do funkcjonalności AI jest naturalnym krokiem w naszych działaniach mających na celu pomoc polskim firmom w tworzeniu lepszych feedów przy mniejszym nakładzie pracy – dodaje.
Kluczowe funkcjonalności sztucznej inteligencji od DataFeedWatch

Automatyczne mapowanie danych
W połączeniu z funkcją „1-click” od DataFeedWatch, klienci mogą zoptymalizować dane swoich produktów w ciągu kilku minut. Narzędzie automatycznie aplikuje dane według najlepszych praktyk, co zmniejsza liczbę błędów i zapewnia zgodność z wymaganiami kanałów reklamowych.
Optymalizowanie tytułów i opisów produktów
Marketerzy mogą automatycznie generować bogate w słowa kluczowe tytuły i opisy dla ponad 200 rodzajów produktów.
Uzupełnianie brakujących atrybutów
Sztuczna inteligencja identyfikuje i uzupełnia brakujące atrybuty, takie jak rozmiar i kolor, zapewniając kompletność i dokładność danych produktowych.
Kategoryzowanie produktów jednym kliknięciem
Sztuczna inteligencja upraszcza proces przypisywania produktów do taksonomii Google obejmującej ponad 6000 kategorii.
Sztuczna inteligencja, która pracuje dla Ciebie, a nie zamiast Ciebie
Funkcja wbudowanej sztucznej inteligencji od DataFeedWatch została zaprojektowana tak, aby uzupełniać ludzką wiedzę specjalistyczną, a nie ją zastępować. Dzięki automatyzacji czasochłonnych zadań związanych z zarządzaniem katalogami produktowymi, platforma pozwala marketerom skupić się na strategii i kreatywności, zachowując jednocześnie pełną kontrolę nad danymi produktowymi.
W przeciwieństwie do rozwiązań opartych na zewnętrznych narzędziach AI, wbudowana sztuczna inteligencja od DataFeedWatch wykorzystuje ponad dziesięcioletnie doświadczenie w optymalizacji feedów, aby dostarczać wyniki dostosowane do konkretnych branż i sektorów. To unikalne podejście gwarantuje, że firmy mogą tworzyć wysokiej jakości, zoptymalizowane feedy za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
Uproszczona optymalizacja feedów dzięki AI
Dzięki sztucznej inteligencji, która zajmuje się złożonymi kwestiami optymalizacji feedów, specjaliści od reklam w Polsce mogą teraz odnosić sukcesy jednocześnie unikając typowych problemów związanych z ręcznym dostosowywaniem ustawień.
Swoim doświadczeniem z funkcją AI podzielił się Jonatan Johansson, dyrektor generalny w agencji Est Populo. – Wbudowana funkcja AI od DataFeedWatch okazała się być zbawieniem dla naszego zespołu. Możliwość optymalizacji kanałów informacyjnych w wielu językach, w tym w języku polskim, otworzyła przed naszymi klientami nowe możliwości. Jest szybka, intuicyjna i niezwykle skuteczna – powiedział Jonatan Johansson.
Obecnie funkcja AI jest dostępna dla trzech języków: angielskiego, polskiego i niemieckiego. W najbliższych miesiącach firma planuje wprowadzić 7 kolejnych. Reklamodawcy w Polsce mogą skorzystać z tej okazji, aby rozszerzyć swoje działania na inne rynki.



