W tym roku w ramach 33. Finału debiutuje kolejna kolekcja NFT – Siatkarskie Piłki NFT WOŚP przygotowane we współpracy z Polską Ligą Siatkówki. Cały dochód z dystrybucji cyfrowych kolekcji zasili konto 33. Finału, który w tym roku gra dla onkologii i hematologii dziecięcej. Partnerem technologicznym akcji jest Influ.com – polska, bezpieczna i przyjazna środowisku platforma do obrotu NFT.
Legendarny symbol WOŚP – serduszko – można zdobyć w formie cyfrowego tokenu i wesprzeć cel 33. Finału szybko i bez wychodzenia z domu. Serduszka NFT powracają w 10 unikatowych wzorach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Wybierając swój token NFT można przekazać 5, 10, 15, 20 lub 33 zł, albo wskazać dowolnie większą kwotę. Cały proces jest prosty, bezpieczny i intuicyjny. Nie trzeba dysponować doświadczeniem ani narzędziami wykorzystywanymi na rynku obrotu NFT. Wystarczy wejść na stronę nft.wosp.org.pl wybrać serduszko i dokonać bezpiecznej płatności w złotówkach. Posiadacze Serduszek NFT otrzymają dodatkowo certyfikat darowizny, pakiet grafik do wykorzystania w social mediach oraz kolorowankę 33. Finału WOŚP.
Jak co roku dystrybucja Serduszek NFT WOŚP to także wyjątkowe aukcje Serduszek NFT WOŚP z edycji limitowanej. Na wszystkich darczyńców czeka 10 specjalnych serduszek, które można licytować na platformie Influ.com pod adresem nft.wosp.org.pl/licytuj Aukcje zakończą się 26 stycznia o godzinie 23:59. Na zdobywców Serduszek NFT – edycja limitowana czekają specjalne benefity: zaproszenia na event VIP, podwójne zaproszenie na mecz koszykarski Dzików Warszawa, certyfikaty darowizny oraz prezent niespodzianka. Dodatkowo trzy osoby, które wylicytują najwyższe kwoty, będą mogły spędzić dzień na planie filmowym z wybitnymi polskimi aktorami m.in. Marcinem Kowalczykiem.
– Cyfrowe Serduszka WOŚP są z nami już po raz trzeci. Dzięki tokenom NFT do tej pory zebraliśmy około 370 000 złotych – mówi Jurek Owsiak. – W tym roku również liczymy na tę formę wsparcia, tym bardziej, że do Serduszek NFT dołączają Siatkarskie Piłki NFT Polskiej Ligi Siatkówki i grają razem dla onkologii i hematologii dziecięcej – dodaje Jurek Owsiak.
Kolekcja Siatkarskie Piłki NFT | 33. Finał WOŚP również obejmuje dwie odsłony – Cyfrowe Piłki NFT w formie tokenów reprezentujących 28 klubów PLS dystrybuowanych na stronie nft.wosp.org.pl/siatkarskie-pilki/ oraz Złote Piłki NFT WOŚP, które można licytować pod adresem nft.wosp.org.pl/siatkarskie-pilki/licytuj także do 26 stycznia, do godziny 23:59. Zwycięzcy poszczególnych aukcji otrzymają: certyfikaty darowizny, zaproszenia na event VIP oraz vauchery od klubów PLS. Dla top 3 licytacji przewidziane są wyjątkowe benefity: podwójne zaproszenie VIP na Finał TAURON Pucharu Polski w Siatkówce Mężczyzn, podwójny voucher hotelowy od Grupy ARCHE oraz jazda testowa samochodem marki Mercedes.
Cyfrowe Serduszka NFT oraz Siatkarskie Piłki NFT powstają w standardzie ERC-1155 i ERC-721 z wykorzystaniem protokołu Aleph Zero, który jest wydajną siecią blockchain wykorzystującą energooszczędny mechanizm walidacji Proof-of-Stake. Autorzy projektu od zawsze podkreślają, że aspekt środowiskowy ma dla nich szczególnie znaczenie w procesie tworzenia kolekcji NFT dla WOŚP.
Za tokenizację, wsparcie technologiczne i proces dystrybucji kolekcji Cyfrowych Serduszek NFT | 33. Finału WOŚP oraz Siatkarskich Piłek NFT | 33. Finału WOŚP odpowiada InfluVerum, właściciel platformy Influ.com.
– Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy kolejny raz docenia możliwości, które niosą tokeny NFT. Potencjał NFT dostrzegła też Polska Liga Siatkówki, która w tym roku dokłada swoją cyfrową cegiełkę wspierając WOŚP. Dzięki zaangażowaniu klubów PLS i kibiców siatkówki w całej Polsce liczymy na kolejny rekord – mówi Ewa Myślińska, CEO InfluVerum. – Cieszymy się, że trend, który od kilku lat jest powszechny na świecie, na dobre zadomowił się i u nas, a marki i organizacje coraz częściej wykorzystują kolekcje NFT jako skuteczne narzędzie do zbierania środków na szczytne cele – podkreśla Ewa Myślińska.
Więcej informacji o akcji pod adresem nft.wosp.org.pl oraz w social mediach: na Instagramie (www.instagram.com/infludotcom/) i LinkedIn (www.linkedin.com/company/infludotcom/).