Już 9 maja odbędzie się TIGERS UNITED X – konferencja o tym, jak naprawdę pracować z AI

Już 9 maja 2025 roku rusza TIGERS UNITED X – konferencja dla tych, którzy nie chcą jedynie podążać za trendami, ale świadomie wykorzystywać technologię jako dźwignię dla biznesu, marketingu i sprzedaży. Jubileuszowa edycja wydarzenia będzie transmitowana online. Uwaga prelegentów skupi się na sztucznej inteligencji, lecz zamiast teorii i hype’u pokazane zostaną praktyczne wdrożenia oraz workflow zespołów człowiek-AI, które już teraz dowożą wyniki w szybko rosnących firmach.

Konkretne strategie, case studies i narzędzia, które pomogą Ci budować przewagę rynkową. Zero teorii – sama praktyka od ekspertów. Tak brzmi przewodnia myśl TIGERS UNITED X. Konferencja już od wielu lat skupia uwagę specjalistów, managerów i founderów chcących podejmować lepsze decyzje, wdrażać efektywne procesy i lepiej zarządzać zespołami w dobie technologicznej rewolucji.

Tym razem, poza solidną dawką wiedzy o najnowszych zastosowaniach AI, zaprezentowane zostaną wdrożenia sztucznej inteligencji, które przyniosły korzyści potwierdzone danymi. Obszerne case studies dostarczą praktycznej wiedzy o tym, jak wykorzystywać AI w procesach marketingu, sprzedaży czy zarządzania zespołami.

Zespoły mieszane człowiek – AI staną się standardem pracy w firmach, które chcą się skalować w rozsądny sposób. Co ważne, mówimy o modelu, w którym człowiek nie konkuruje z technologią, tylko współpracuje z nią, delegując powtarzalne lub czasochłonne zadania tam, gdzie automatyzacja daje przewagę. Podczas Tigers United X pokażemy realne wdrożenia i workflow – bez zbędnej teorii. W 22 Ventures wdrożyliśmy AI do kluczowych procesów – od zespołu sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, aż po wykorzystanie przez c-level. To nie jest teoretyczna dyskusja, a praktyczny przewodnik po technologiach, które już dziś przynoszą wymierne korzyści: skrócenie czasu podejmowania decyzji, eliminację powtarzalnych zadań, personalizację doświadczeń klientów na niespotykaną dotąd skalę i optymalizację procesów biznesowych – mówi Franciszek Georgiew, founder 22 Ventures oraz CEO Tigers i jeden z prelegentów Tigers United X.

TIGERS UNITED X – solidna porcja konkretów

Jak zbudować skuteczny duet marketer + agent AI? Co zmienia AI w prospectingu i jak zwiększyć skuteczność pozyskiwania klientów dzięki automatyzacji? Jakie są prawne granice używania materiałów generowanych przez AI – i jak nie popełnić kosztownych błędów? To tylko część pytań, na które znajdą odpowiedź uczestnicy konferencji. Tigers United X jest wydarzeniem dla tych, którzy chcą działać, a nie tylko inspirować się hasłami. Case studies od liderów branży, sprawdzone strategie i rozwiązania oraz narzędzia i techniki gotowe do wdrożenia tu i teraz. Zero teorii – sama praktyka od ekspertów reprezentujących cenione marki.

Wydarzenie zostało podzielone na trzy strategiczne bloki tematyczne: AI w marketingu, AI w sprzedaży i AI w biznesie. Każdy z nich zakończy się sesją commentary, w której zaproszeni eksperci i ekspertki skomentują pokazane wdrożenia, dzieląc się perspektywą z własnych organizacji. Wśród nich m.in. przedstawiciele agencji, zespołów technologicznych, którzy już dziś integrują AI w całej ścieżce klienta.

Pełna lista prelegentów dostępna na stronie wydarzenia: www.tigersunited.pl.

W czasach, gdy AI zmienia wszystko – praktyczna wiedza na temat inteligentnych technologii to największa przewaga.

Szczegóły i bilety dostępne są na stronie www.tigersunited.pl.

aboutMarketing.pl jest patronem medialnym wydarzenia.