Josera ruszyła z międzynarodową kampanią relaunchową: „Prawdziwa pasja. Do tego, co w środku.”

Pod tym hasłem producent karm dla zwierząt domowych otwiera nowy rozdział w komunikacji marki. 6 października wystartowała międzynarodowa kampania, która łączy odświeżoną narrację, nowe opakowania oraz mocny akcent na emocjonalną więź opiekunów ze zwierzętami.

W centrum kampanii stoi premierowy spot, emitowany od 6 października w serwisie YouTube i mediach społecznościowych oraz telewizji wraz z billboardem sponsorskim. Kampanię wspierają także działania digital i PR. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja KNSK Hamburg, a produkcję zrealizowała Czar Germany we współpracy z Renates Tierranch – organizacją specjalizującą się w pracy ze zwierzętami na planach filmowych. Kampania prowadzona jest równolegle w Polsce i Niemczech, podkreślając jej międzynarodowy charakter.

– W Josera otwieramy kolejny rozdział, w którym prawdziwa pasja spotyka się z tym, co naprawdę ważne. Od lat dbamy o pełne brzuchy naszych pupili, a relaunch jest dla nas okazją, by jeszcze mocniej podkreślić, że najbardziej liczy się dla nas dobrze zbilansowana dieta czworonogów. Nowe opakowania powstały tak, aby wspierać opiekunów w świadomym wyborze – z myślą o przejrzystości, czytelności i bliższym doświadczaniu marki – mówi Elżbieta Juszczak, marketing manager, Josera.

Link do spotu: Prawdziwa pasja do tego co w środku. Smak, w którym twój pies się zakocha. Josera

Nowy design opakowań i prawdziwi psi bohaterowie

Kampania to nie tylko narracja, ale także odświeżony branding. Na opakowaniach karm pojawiły się motywy natury i fotografie prawdziwych zwierząt, a nazwy produktów zyskały prostszą i bardziej uniwersalną formę. To krok w stronę jeszcze lepszej komunikacji i budowania relacji z konsumentami, przy zachowaniu kluczowych atrybutów marki: pasji, tradycji i jakości.

Silne zaplecze produkcyjne

We wrześniu br. w miejscowości Paproć pod Nowym Tomyślem marka uruchomiła jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk karmy suchej dla psów i kotów w Europie. Produkty Josera są dostępne w sklepie online josera.pl oraz w specjalistycznych sklepach zoologicznych – zarówno offline, jak i online.

Za działania mediowe w Polsce odpowiada agencja Spark Foundry, za PR agencja K+PR.