Wystartowała najnowsza odsłona kampanii Snickers „Wypadasz z gry?”, do której zostały zaangażowane znane osobistości ze świata piłki nożnej: José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka. Marka nawiązuje do pozycjonowania „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem prezentując futbolowe odsłony takich momentów.
Tegoroczna kampania marki Snickers z portfolio Mars jest ewolucją ubiegłorocznej, która oswajała „przypały” – czyli zabawne wpadki kibiców. Teraz marka w szeroko zakrojonych działaniach digitalowych prezentuje krótkie wywiady z gwiazdami świata piłki nożnej. José Mourinho, Aitana Bonmatí oraz Bukayo Saka dzielą się z kibicami momentami, kiedy „wypadli z gry”, odpowiadając m.in. na pytania o czerwone kartki czy… dziurawe skarpetki. Sięgnięcie po batona Snickers pozwala im wrócić do formy i stanąć na nogi.
– W tym roku marka również zaprasza konsumentów do świata futbolowych emocji. Bardzo się cieszmy, że gwiazdy wielkoformatowej piłki nożnej: José Mourinho – utytułowany portugalski trener piłkarski, Aitana Bonmatí – hiszpańska piłkarka i mistrzyni świata, oraz Bukayo Saka – skrzydłowy grający w angielskiej lidze oraz reprezentacji Anglii, w humorystyczny sposób odkrywają karty sportowych wpadek i momentów, w których każdy może być „poza grą”. Zdarza się to bowiem zarówno kibicom, jak i najlepszym sportowcom – mówi Gábor Villányi, portfolio & brand activation manager Snickers w Europie Centralnej w Mars.
Kluczowym elementem kampanii jest też loteria konsumencka, w której uczestnicy mają szansę wygrać udział w zorganizowanym spotkaniu z Bukayo Saką. Jak można przystąpić do loterii?
- do 1 czerwca 2025 roku należy dokonać potwierdzonego paragonem zakupu w punkcie sprzedaży dowolnych batonów Snickers, Twix, Mars lub Bounty za kwotę min. 10 zł lub
- do 1 czerwca 2025 roku dokonać, potwierdzonego paragonem, zakupu w sklepie sieci Biedronka dowolnych batonów Snickers, Twix, Mars lub Bounty za kwotę min. 10 zł (lista sklepów jest dostępna na: www.biedronka.pl/pl/sklepy)
- lub też w okresie od 14 maja 2025 roku do 20 maja 2025 roku w sklepach sieci Żabka dokonać zakupu minimum dwóch produktów objętych promocją, skanując przy każdym zakupie kod swojego aktywnego konta w aplikacji „Żappka”, aby otrzymać kupon zawierający unikalny kod uprawniający do udziału w loterii. (Lista sklepów biorących udział w Loterii jest dostępna na stronie internetowej www.zabka.pl/znajdz-sklep).
W zależności od miejsca zakupu, w powyższych terminach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.snickers.com/football/pl-pl, zatrzymując oryginał dowodu zakupu. W trakcie trwania loterii możliwe jest dokonanie wyłącznie jednego zgłoszenia dziennie, a łącznie maksymalnie dziesięciu. Co ważne, jeden uczestnik ma szansę wygrać jedną nagrodę w loterii.
Wśród nagród znajduje się pakiet wyjazdowy dla 2 osób na spotkanie z piłkarzem Bukayo Saką, a także 8 konsol Sony PlayStation 5, 8 konsol Xbox Series S oraz 8 konsol Nintendo Switch.
W ramach kampanii przygotowano specjalne formaty wideo, które pojawią się na kanałach digitalowych. Aktywacja jest planowana również na Facebooku, Instagramie oraz YouTubie. Do punktów sprzedaży przygotowano również materiały POS.
Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja The&Partnership. Planowanie i zakup mediów na rynku polskim realizuje essencemediacom. Obsługę loterii konsumenckiej powierzono agencji Brandcomm, natomiast za kompleksową obsługę działań PR odpowiada Garden of Words Group.