John Dog z nową kampanią wizerunkową i eventem w Chałupach

fot. mat. prasowe

Wakacje marka John Dog przywitała nową kolekcją dla psów i ich opiekunów o nazwie NO I HEL!! To kolejny raz, gdy GPD projektuje kolekcję dla swojego wieloletniego klienta. GPD odpowiada również za kampanię wizerunkową oraz przygotowanie miesięcznego eventu w Chałupach!

Pies na desce surfingowej sunie przez nadbałtyckie fale, wiatr rozwiewa mu uszy – kierunek: Hel! Tak właśnie wygląda print na koszulkach, torbach, metkach. NO I HEL!! to kolekcja artykułów dla psów i ich opiekunów, w skład której wchodzą m.in. smycze, szelki typu guard, obroża, szlafroki i ręczniki dla psów, zabawka w kształcie deski surfingowej czy frisbee. Opiekunowie mogą wybierać między dwiema koszulkami z printem kolekcji. Jest też torba, która pomieści wszystkie niezbędne rzeczy na wakacyjny plażing.

GPD odpowiada nie tylko za projekt graficzny kolekcji, lecz również za sesję packshotową, kampanię online. W celu wypromowania kolekcji NO I HEL!! GPD zorganizowało sesję wizerunkową w Chałupach. Tam również zostały nagrane spoty promocyjne (15 i 6 sek.) – wideo prezentujące kolekcję oraz event.

fot. mat. prasowe

Nieszablonowym podejściem jest zorganizowany przez GPD miesięczny event w Chałupach, gdzie nowa kolekcja miała swoją premierę. Codziennie od 2 do 30 lipca w godzinach 10-18 naprzeciwko kempingu Chałupy 6 stoi van obrandowany logo John Dog. Wokół rozstawione są leżaki, z głośników sączy się muzyka i jest to strefa, do której pieski zdecydowanie mają wstęp! Obok surferskiego vana stoi namiot, pod którym na drewnianych regałach wyeksponowana została premierowa kolekcja, a także inne artykuły John Dog. Przestrzeń zdobią różnego rodzaju printy, wydruki.

Aranżacją miejsca oraz estetycznym i wyrazistym brandingiem zajmował się dział BTL GPD. W vanie sprzedawane są akcesoria wodne dla czworonogów, karmy, przysmaki, akcesoria z nowej kolekcji i tych starszych. Stoisko cieszy się dużą popularnością – pieski wskakują do vana i nie chcą z niego wychodzić – pewnie czują, że skrywa się tam dużo pysznych smaczków! Miejsce to ściąga do siebie miłośników czworonogów, dlatego można tam wpaść zarówno dla relaksu, ale także po to, by porozmawiać o psach, przymierzyć akcesoria, skorzystać z profesjonalnej pomocy w doborze szelek czy smyczy.

Z samego eventu powstaną również materiały na social media. Planowana jest również współpraca influencerska – zarówno w zakresie promocji eventu, jak i samej kolekcji NO I HEL!! Jeśli w lipcu wybieracie się na Hel – zajrzyjcie do John Doga!