Joanna Makolądra obejmuje stanowisko dyrektorki data analytics, z kolei Iryna Ilkiv zostaje dyrektorką TAAG w agencji doradczo-wdrożeniowej YOTTA, należącej do Publicis Groupe.
Iryna Ilkiv, obejmując stanowisko dyrektorki TAAG w agencji YOTTA, Iryna będzie zarządzać zespołem, który łączy kompetencje strategiczne i operacyjne w zakresie danych i technologii adtech i martech, wspierając klientów w transformacji danych oraz rozwoju dojrzałości w obszarach danowo-technologicznych. Do jej obowiązków będzie należała również ścisła współpraca z innymi jednostkami specjalistycznymi YOTTA oraz agencjami mediowymi Publicis Groupe. Iryna posiada ponad 13-letnie doświadczenie w pracy z technologią adtech i martech. Od 2014 roku związana jest z Publicis Groupe. Na co dzień doradza klientom, jak skutecznie wdrożyć technologie, gromadzić i analizować dane, aby zmaksymalizować wzrost biznesu. Od 2019 roku uczestniczy w projektach Komisji Unii Europejskiej, jako ekspertka specjalizująca się w tematach związanych z technologią i danymi.
Joanna Makolądra od 2020 roku kieruje zespołem data analytics w agencji YOTTA, odpowiadając za tworzenie i wdrażanie rozwiązań analitycznych dla klientów grupy oraz podmiotów zewnętrznych (w tym 13 rynków zagranicznych), obecnie na nowoutworzonym stanowisku dyrektorki data analytics. W zakres jej obowiązków wchodzi również zarządzanie podzespołem zajmującym się rozwojem nowych, unikatowych na polskim rynku produktów, które wspierają zakup mediów tj. One Reach czy The Vault oraz tworzeniem autorskich, consultingowych analiz i strategicznych rekomendacji, dopasowanych do potrzeb klientów. Joanna posiada ponad 12-letnie doświadczenie analityczne, specjalizuje się w zaawansowanych analizach efektywności komunikacji i mediów. Z Publicis Groupe związana jest od 2012 roku.
Awanse w szeregach YOTTA, są wynikiem realizacji strategii agencji, która skoncentrowana jest doradzaniu klientom i wdrażaniu rozwiazań z zakresu danych i technologii w zakresie rozwoju biznesu, budowania marki, zrozumienia potrzeb konsumenta, a tym samym wzrost efektywności działań marketingowych.