Joanna Jezierska w nowej roli kieruje sześcioosobowym zespołem kreatywnym. Raportuje bezpośrednio do Dagmary Witek-Kuśmider, chief creative officer i wspólnie z pozostałymi associate creative directorami: Pawłem Murawskim oraz Tomaszem Ziemiańskim, zapewnia realizację strategicznych celów agencji, rozwija współpracę z obecnymi klientami oraz projekty new business.
– Jeziera łączy niezwykłą wrażliwość i kreatywność z legendarnym profesjonalizmem. Potrafi stworzyć twórczą i jednocześnie bardzo otwartą na każdą perspektywę atmosferę, jest zawsze gotowa do współpracy oraz kreatywnej wymiany myśli, ludzie spontanicznie wpadają do niej na kawę i na szybki brainstorming. Kampanie, które tworzy, czerpią pełnymi garściami z kultury, oparte są o bardzo życiowe insighty. Ten awans jest uznaniem przywództwa, którego reklama bardzo dziś potrzebuje – pełnego empatii, ale też stawiającego sobie i innym wysokie wymagania – komentuje Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer Publicis Warsaw.
Z branżą reklamową Joanna związana jest od ponad 15 lat. Karierę rozpoczęła w Ogilvy, a od 2012 roku związana jest z Publicis Warsaw na stanowiskach senior copywriterki oraz creative group head. W tym czasie realizowała lokalne i międzynarodowe kampanie oraz działania komunikacyjne dla marek takich jak fundacja SexedPL, Adidas, Canal+, Orange, Renault, Dacia, Winiary, Berlinki, Tiger, Tymbark, Möller’s, Nałęczowianka, Nescafé.
Jest laureatką nagród (Effie, KTR, Innovation, EMMA, jurorką KTR, Papaya Young Directors), komentatorką branżową (Wirtualne Media, NOIZZ, Wysokie Obcasy), gościnią podcastów o reklamie, kreatywności i zdrowiu psychicznym. Prowadziła liczne wykłady i warsztaty, m.in. o reprezentacji płci w reklamie i kreatywności w działaniach społecznych. Absolwentka socjologii i Gender Studies UW. Zaangażowana w oddolne inicjatywy – doradczyni fundacji #sexedPL, twórczyni internetowa, aktywistka Otwarte Klatki. Po godzinach pole dancerka i wielbicielka ostrego koła.



