Zmiany w Hucie 19 im. Joachima Fersengelda. Zarządzanie zespołem PR obejmuje Joanna Carbol.
Joanna Carbol dołącza do zespołu Huty 19 od lutego na stanowisku dyrektorki PR. Do jej głównych zadań należy rozbudowa oferty agencji w zakresie szeroko pojętej komunikacji i wydarzeń specjalnych, a także PR samej Agencji. Joanna posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie PR produktowego, komunikacji korporacyjnej, w tym działań antykryzysowych.
W swoim dorobku zawodowym posiada szereg kampanii wizerunkowych i produktowych realizowanych na rzecz klientów z branż FMCG, health, tech, retail, beauty, finanse, a także przemysłu ciężkiego czy Legal, prowadzonych w Polsce i na 30 rynków krajów świata oraz nagradzanych w konkursach lokalnych i międzynarodowych tj. Cannes Lions, IPRA Golden Awards, Clio Health, SABRE Awards, Złote Spinacze, KTR i Golden Drum.
Zawodowo Joanna Carbol przez dekadę związana była z Publicis Groupe. Początkowo jako account directorka w MSL, deputy managing directorki Publicis Consultants, następnie communications directorki w Saatchi, by ostatecznie pełnić tę rolę dla Grupy. Wcześniej piastowała rolę managing directorki Ogilvy PR i zarządzała działem korporacyjno-finansowym w Genersis PR.
– PR postrzegamy jako niezwykle ważny element komunikacji 360. Realizowane przez Hutę 19 kampanie PR wykraczają poza tradycyjne działania, rozumiane jako budowanie pozytywnych relacji z mediami i dziennikarzami. Wykorzystujemy nowoczesne narzędzia (influencer marketing, akcje niestandardowe, content marketing rozbudowany CSR) tworząc kampanie komunikacyjne, w których łączymy doświadczenia różnych obszarów marketingu, reklamy i kreacji. Tworzymy kampanie, które wpływają na odbiorców na wielu poziomach, realizując cele biznesowe i wizerunkowe marki. Jestem przekonany, że doświadczenie i charyzma Joanny pozwolą nam na realizację planów dynamicznego rozwoju tego obszaru biznesu – mówi Mateusz Żdanko, wspólnik i dyrektor kreatywny agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda.