Jet Line zakończył integrację swojej sieci cyfrowych nośników MORE z globalną platformą Broadsign

fot. mat. prasowe

Od teraz każdy z 530 cyfrowych ekranów w G8 (ośmiu największych miastach w Polsce) jest dostępny dla międzynarodowych partnerów, reklamodawców i domów mediowych bezpośrednio w systemie Broadsign.

Integracja została przeprowadzona na bazie wewnętrznej platformy Jet Line, która codziennie wspiera planowanie i realizację kampanii DOOH. To umożliwia płynne wykorzystanie zasobów Jet Line w ramach zautomatyzowanego zakupu mediów.

Wpięliśmy inventory Jet Line w ekosystem Broadsign, udostępniając je wprost do struktur DSP. Tym samym otworzyliśmy nasze zasoby dla jednego z kluczowych graczy globalnego rynku DOOH i umożliwiliśmy ich płynne wykorzystanie w modelu programatycznym – mówi Maciej Podgórny, chief digital officer w Jet Line.

Wydatki na programatyczny DOOH rosną z roku na rok, ale to zapewnienie większej dostępności zasobów będzie kluczowe dla utrzymania tego wzrostu. Współpraca z partnerami takimi jak Jet Line, w celu zwiększenia zakresu zasobów DOOH dostępnych na globalnym rynku programowym jest kluczowa dla tej misji — mówi Jan Reiners, dyrektor ds. sprzedaży Broadsign EMEA. – Współpraca i wdrożenie zasobów Jet Line do Broadsign SSP to dla nas świetna wiadomość i z niecierpliwością czekamy na to, żeby kolejni nabywcy korzystali z niesamowitej przestrzeni reklamowej, jaką oferuje zespół Macieja w Jet Line – dodaje.

Pierwszą kampanią, która ruszyła po zakończeniu integracji z Broadsign, była kampania dla pyszne.pl i UEFA towarzysząca finałowi Ligi Konferencji. Emisja była realizowana we Wrocławiu, w którym sieć MORE generuje ponad 140 tysięcy impresji dziennie, co czyni ją efektywnym komponentem międzynarodowych strategii mediowych.

Współpraca z Broadsign oznacza technologiczną kompatybilność lokalnych zasobów DOOH z globalnymi platformami zakupowymi i otwiera nowe możliwości dla zagranicznych reklamodawców w modelu programatycznym.Kampania we Wrocławiu została zaplanowana w modelu programmatic przez francuski oddział Havas Media.

Warto dodać, że impresja w DOOH nie jest tożsama z emisją. Impresja to liczba widowni zrealizowana podczas 1 emisji spotu. W DOOH, który jest medium one to many, przyjęto wskaźnik wynoszący 2,3. Oznacza to, że każdy wyemitowany spot może dotrzeć średnio do 2,3 osoby.