Jet Line wspiera kampanię #ZnamTeNumery na rzecz bezpieczeństwa w sieci  

fot. mat. prasowe

Jet Line, lider w branży Digital OOH, partneruje kampanii społecznej #ZnamTeNumery, której celem jest edukacja przede wszystkim seniorów na temat cyberbezpieczeństwa. Kampania, organizowana przez Telewizję Puls we współpracy z Komendą Główną Policji i Fundacją „Pod Dębem”, zyskała dodatkową siłę dzięki zaangażowaniu sieci ekranów MORE, należących do Jet Line.

Kampania została zainicjowana nieprzypadkowo 14 listopada w Światowy Dzień Seniora.
Zwraca uwagę na coraz bardziej wyrafinowane metody działania oszustów internetowych, w tym na wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia materiałów wideo z fałszywymi wypowiedziami znanych osób. W ramach akcji powstał kontrolowany scam „Emerytura na maxa” – fikcyjna oferta inwestycyjna promowana wizerunkiem aktora Henryka Gołębiewskiego, aktora „znanego m.in. z serialu Lombard. Życie pod zastaw”.

To, jak ogromny potencjał tkwi w sztucznej inteligencji, fascynuje. Jednocześnie to, jak może być wykorzystany, bywa przerażające. Pracujemy w reklamie i docierając codziennie do milionów odbiorców w przestrzeni publicznej, czujemy odpowiedzialność za to, jakie treści prezentujemy. Dlatego ogromnie cenimy zaproszenie do tej współpracy. To bardzo ważna inicjatywa i mamy nadzieję, że realnie wpłynie na odruch sprawdzania wiadomości i ofert, z którymi wszyscy spotykamy się każdego dnia – mówi Agnieszka Maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji Jet Line.

Poprzez naszą AI-ową odsłonę akcji #ZnamTeNumery chcemy, żeby seniorzy i ich bliscy mieli świadomość, że metody oszustów zmieniają się wraz z rozwojem różnych narzędzi, w tym sztucznej inteligencji. Nie oznacza to, że powinniśmy się jej bać i unikać. Musimy być jednak ostrożni i wyczuleni na nowe sposoby działania oszustów, znać słabość tych narzędzi. Aktualne pozostaje hasło naszej kampanii: Poznaj numery oszustów i nie daj się nabrać. Dodalibyśmy tylko: PoznAI (kolejne) numery oszustów i nie daj się nabrać – mówi Justyna Ganczarek, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Telewizji Puls.

Kampania społeczna #ZnamTeNumery, to przykład nowoczesnego podejścia do edukacji społeczeństwa w zakresie cyberbezpieczeństwa. Zaangażowanie Jet Line w kampanię polegało na emisji materiałów promujących akcję na cyfrowych ekranach MORE w całej Polsce. Emisja na ekranach Jet Line poszerzyła zasięg kampanii i umożliwiła dotarcie do osób, które być może nie spotkały się z nią w internecie czy telewizji. To przykład synergii w budowaniu spójnej, wielokanałowej komunikacji  i połączenia sił różnych mediów dla jednego celu.