Jet Line uruchamia nową funkcjonalność: od marca raporty z kampanii na ekranach MORE będą zawierały dane o płci i wieku widowni. Zbierane w czasie rzeczywistym w trakcie emisji spotów będą udostępniane w raportach posprzedażowych.
Od marca br. raporty posprzedażowe będą zawierały dane dotyczące demografii spotów w podziale na płeć i grupy wiekowe w czterech przedziałach (18-34 / 35-54 / 54+) oraz dzieci (0-18 lat). Praca nad dostarczeniem klientom tych danych trwała od wielu miesięcy i była możliwa dzięki połączeniu technologii ARA, elementów AI z wiedzą badaczy z Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie.
– W ubiegłym roku wprowadziliśmy walutę rCPM opartą o rzeczywistą wielkość widowni każdego emitowanego spotu. Teraz zrobiliśmy kolejny krok w stronę dostarczania marketerom wiedzy o tym, jak skutecznie i efektywnie planować komunikację digital OOH – mówi Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający Jet Line.
W dowolnym momencie trwania kampanii na MORE można także sprawdzić, na jakim poziomie została aktualnie zrealizowana widownia i jakie jest prawdopodobieństwo osiągniecia celów kampanii w całym założonym czasie.