Jet Line, właściciel m.in. największej w Polsce sieci ekranów digital out-of-home (DOOH),
jako pierwsza firma w Polsce podpisał umowę z globalną firmą technologiczną Perion.
Obecny na światowych rynkach Perion pełni rolę zarówno platformy DSP, umożliwiającej zakup mediów w wielu źródłach, jak i platformy SSP, wspierającej wydawców w sprzedaży powierzchni reklamowych.
Jet Line jest pierwszą w Polsce agencją reklamy out of home, która podpisała umowę z firmą Perion w obszarze programmatic DOOH. Partnerstwo oznacza włączenie cyfrowych powierzchni Jet Line do jednej z kluczowych platform technologiczno-reklamowych na świecie. Tym samym polski rynek jeszcze bardziej otwiera się na międzynarodowych reklamodawców, domy mediowe i globalne platformy zakupowe – jest to bowiem kolejny po Broadsign ekosystem, z którym jest zintegrowany Jet Line.
Sieć MORE, obejmująca kilkaset cyfrowych ekranów w największych polskich miastach, zyskuje dzięki temu dostęp do zróżnicowanych budżetów, większą efektywność kampanii oraz możliwość pełniejszego wykorzystania potencjału DOOH. Zainteresowanie ekranami Jet Line przez kolejne międzynarodowe podmioty potwierdza jakość sieci oraz fakt, że może ona konkurować o budżety reklamowe z gigantami z rynków zagranicznych. Dodatkowo, pomiar widowni w czasie rzeczywistym buduje zaufanie i jest doceniany na rynkach, gdzie w DOOH to widownia staje się walutą – a pod tym względem Jet Line znajduje się w europejskiej i światowej czołówce.
– Perion mówi, że reklama i marketing to rdzeń gospodarki i że niezależnie od tego, dokąd zmierza technologia, ów rdzeń należy pielęgnować i wzmacniać. To technologicznie zorientowane podejście połączyło obie firmy – mówi Maciej Podgórny, chief digital officer w Jet Line. – Podpisanie umowy z Perion to kolejny krok w strategii cyfrowego rozwoju DOOH. Pierwsi w Polsce wchodzimy w ten ekosystem, co otwiera drzwi do nowych doświadczeń, projektów i partnerstw. Klienci zyskują szerszy zasięg i dostęp do innowacyjnych narzędzi, które zmieniają sposób planowania i realizacji kampanii – dodaje.
Współpraca Jet Line i Perion włącza zasoby DOOH w globalny ekosystem wymiany danych, technologii i zautomatyzowanego zakupu mediów. To następny krok w budowie nowoczesnej, transparentnej i mierzalnej oferty dla reklamodawców, lokalnych i międzynarodowych.