Jeremy Sochan został ambasadorem 4Move

fot. mat. prasowe

Trwa najnowsza kampania 360 marki 4Move, której ambasadorem jest gwiazda koszykówki – Jeremy Sochan.

4Move to dynamiczne rozwijająca się marka napojów izotonicznych z portfolio FoodCare. Produkty 4Move przeznaczone są dla osób uprawiających sport wyczynowo i rekreacyjnie, a także dla tych, którzy preferują aktywny styl życia.

Ambasadorem marki został Jeremy Sochan, utalentowany polsko-amerykański koszykarz.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyboru Jeremiego na ambasadora marki 4Move. Podobnie jak dla nas, nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Na parkiecie to waleczny, nieustępliwy i zadziorny zawodnik, a w życiu to pozytywny, wartościowy oraz rodzinny człowiek. Jest autentyczny oraz otwarty i doskonale pasuje do portfolio napojów 4MOVE, które kierujemy do młodych aktywnych ludzi, uprawiających sport i mających pasję. Czyli takich, jak on – mówi Patrycja Giurko, dyrektor kategorii napoje, FoodCare.

Agencja Ancymony odpowiada za przygotowanie bilboardu sponsorskiego, scenariusz i opracowanie spotu 15-sekundowego, koncepcję sesji fotograficznej pod nośniki OOH, POS, materiały do digitalu, a także koncepcję, realizację i montaż Tik Toków oraz reelsów na Instagram.

Współpraca z Jeremym była ogromną przyjemnością. Pomimo swoich sukcesów, jest skromnym i bardzo pracowitym człowiekiem, co pozwoliło nam w krótkim czasie wykonać kawał naprawdę dobrej roboty. Oprócz spotów i sesji zdjęciowej, zrealizowaliśmy także materiały dodatkowe i stworzyliśmy kontent na social media klienta, który na samym TikToku wygenerował ponad 5 milionów wyświetleń. Plan zdjęciowy z gwiazdą zawsze stanowi wyzwanie, ale ekipa produkcyjna stanęła na wysokości zadania i sądzę, że efekty mówią same za siebie – komentuje Roksana Wantulok, art directorka w Ancymonach.

Jeremy to nie tylko wybitny sportowiec i przesympatyczny człowiek, ale przede wszystkim profesjonalista. Praca na planie była czystą przyjemnością, a jego fantastyczna energia i poczucie humoru udzielało się absolutnie wszystkim. W kreacji postawiliśmy na prosty, ale mocny przekaz. Zależało nam na tym, aby osadzić Jeremiego w historii, która jest dla niego naturalna, bo właśnie jego naturalność w sposobie bycia jest tym, co go wyróżnia. Z połączeniu dwóch tak silnych marek (Sochan + 4Move) wyszła kampania, obok której nie da się przejść obojętnie – dodaje Wojciech Papuziński, creative director w Ancymonach.

Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Pink Media.

Organizacja planu zdjęciowego była dla nas sporym wyzwaniem. Mieliśmy jeden możliwy termin realizacji, ograniczoną czasowo dostępność Jeremiego, niepewną pogodę oraz sporo materiałów do realizacji. Na wypadek złej pogody, byliśmy zabezpieczeni alternatywną lokacją wewnętrzną, natomiast bardzo zależało nam na zdjęciach plenerowych na nowoczesnym boisku spełniającym standardy wyznaczone przez amerykańską ligę NBA. Podczas planu cały czas sprawdzaliśmy w jakim tempie zbliża się do nas deszcz. Równo o godzinie 16:00 skończyliśmy nagrywać ostatnie ujęcie i wtedy zaczęło intensywnie padać. Mieliśmy szczęście! – komentuje Maja Turek, producentka, Pink Media.

Za media odpowiada Initiative Media, za sesję fotograficzną Borys Borecki, a za reżyserię – Jakub Leszko.

Kampania obecna jest w telewizji, digitalu oraz OOH. Po stronie agencji za przygotowanie kampanii odpowiedzialni byli: Joanna Jastrzębska (nadzór produkcji i project management), Roksana Wantulok (art directorka, operatorka, montażystka i mistrzyni Tik Toka), Emilia Czerwiec (nadzór liderski), Wojciech Papuziński (nadzór kreatywny), Bartłomiej Pałacki (wsparcie copywriterskie).