Jasper został nowym ambasadorem Sweet Factory Store

fot. mat. prasowe

Sweet Factory Store, właściciel sklepu online i 26 sklepów stacjonarnych na terenie całej Polski, oferujący szeroki wybór słodyczy, ogłasza rozpoczęcie współpracy z Jasperem jako nowym ambasadorem marki. Zaplanowana na rok współpraca obejmuje szeroki zakres działań marketingowych i promocyjnych. Za koordynację aktywności i współpracę z influencerem odpowiada Stor9.

Kampania ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Sweet Factory Store, prezentację oferty i nowości produktowych oraz wydarzeń organizowanych przez markę, a także przyciągnięcie klientów do sklepów stacjonarnych Sweet Factory Store. Działania skierowane są do dzieci i młodzieży oraz ich rodziców, a także miłośników słodyczy, którzy cenią autentyczność i radość, jakie promuje Jasper.

Jasper będzie nie tylko twarzą marki, ale także promotorem swoich ulubionych słodyczy, starannie wyselekcjonowanych spośród setek smaków dostępnych w Sweet Factory Store.

Jasper, znany TikToker, który przyciągnął tłumy na otwarcia sklepów Sweet Factory Store, stał się naturalnym wyborem na ambasadora naszej marki. Jego autentyczność, pozytywna energia oraz podejście pełne szacunku dla swoich fanów i klientów podczas eventów Meet & Greet idealnie współgrają z wartościami Sweet Factory Store. Decyzja o stałym partnerstwie została podjęta na podstawie udanej współpracy przy otwarciach sklepów, gdzie obecność Jaspera znacząco przyczyniła się do sukcesu tych wydarzeń – mówi Monika Łoś, COO marki Sweet Factory Store.

W ramach kampanii Jasper będzie aktywnie zaangażowany w szereg działań promocyjnych, które obejmują social media marki i twórcy (Instagram, TikTok i YouTube), digital, in-store marketing oraz eventy.