Jason Momoa i marka Nuii ruszają w kolejną przygodę w nowej kampanii

fot. mat. prasowe

Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by wspólnie zaangażować się w to, co naprawdę ma znaczenie. Nową kampanią celebrują drugi rok wspólnej współpracy.

Momoa, którego nie trzeba nikomu przedstawiać – od ikonicznych ról w Grze o Tron, przez Aquamana, aż po najnowszy film Minecraft: The Movie, który bije rekordy oglądalności – ponownie pojawia się jako ambasador marki Nuii. Tym razem nie tylko kusi nas do odkrywania nowych smaków, ale zabiera w podróż, która porusza serce – w duchu przygody, troski o planetę i świadomego wyboru.

W kampanii marka Nuii, która poprzez smak zabiera w podróż po najdalszych zakątkach globu – kieruje nasz apetyt ku Australii. To stamtąd pochodzi bestsellerowy wariant z orzechami makadamia i słonym karmelem. To także miejsce, gdzie życie tysięcy koali, które należą do gatunku zagrożonego wyginięciem, zawisło na włosku. Zmiany klimatyczne, utrata siedlisk i choroby zagrażają tym wyjątkowym zwierzętom.

Marka, która inspiruje smakami z całego świata, stawia na coś więcej niż tylko kulinarną podróż. Angażuje się w realną pomoc – od finansowania badań i sprzętu po szerzenie świadomości na temat zagrożeń dla australijskiej przyrody. Od 2020 roku Nuii przekazało już ponad 1 milion złotych na rzecz ochrony koali w Australii, finansując między innymi sprzęt medyczny i rehabilitację. Ponadto okazuje wsparcie koalom w powrocie na wolność.

Podróż, która ma sens

W styczniu tego roku Jason Momoa odwiedził australijski szpital dla dzikich zwierząt Currumbin Wildlife Hospital, gdzie poznał historie koali walczących o przetrwanie. Jego podróż została udokumentowana w krótkim filmie. Pokazuje on spotkanie z niesamowitym zespołem i doświadczenie prawdziwej, codziennej walki o naturę.

Najnowsza kampania z Jasonem Momoą startuje równocześnie w 14 krajach Europy, w tym we Włoszech, Grecji, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, a także w Polsce. Pojawi się w telewizji, digitalu, przestrzeniach outdoorowych oraz w mediach społecznościowych.

Aby być na bieżąco z współpracę marki z Jasonem Momoą, fani mogą śledzić @nuii_icecream_global na Instagramie lub @nuii_icecream na TikToku.