Jan Zagrodzki kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
Jan od lat związany jest z rynkiem agencji reklamowych. Pracował m.in. w Isobar, Agencji Warszawa czy Peppermint. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora zarządzającego agencji FCB&theMilkman. Posiada wykształcenie ekonomiczne i marketingowe. Zdobył wiele nagród, w tym Effie, KTR, Mixx Awards, Golden Arrow. Tworzył komunikację dla marek takich jak m.in. T-Mobile, SKODA, LEGO, Grant’s, Provident, Carlsberg, Eurozet, Generali, Philips, Adidas, P&G, GSK, Sony i innych.
Pozyskanie Zagrodzkiego do struktur agencji to kolejny punkt strategicznych zmian, które Cut The Mustard wdraża od początku 2024 roku. Na przestrzeni ostatnich miesięcy agencja poszerzyła ofertę i pozyskała nowych klientów w intensywnie rozwijanych obszarach, takich jak m.in. komunikacja na TikToku i influencer marketing.
– Z Janem znamy się od lat i uważnie śledziliśmy swoje zawodowe ścieżki rozwoju. Jestem przekonana, że jego dołączenie do zespołu znacząco wzmocni naszą organizację. W 2025 roku chcemy mocniej skupiać się na partnerskim i strategicznym podejściu do współpracy zarówno z nowymi, jak i bieżącymi klientami agencji – stąd nowa rola Jana w agencji – mówi Karolina Witecka, CEO & co-founderka Cut The Mustard.
– Cut The Mustard od lat udowadnia swoją jakość i mocną pozycję na rynku. To co jest zaplanowane w strategii rozwoju agencji na najbliższe lata jest bardzo ciekawe, ambitne i bliskie temu jak ja widzę przyszłość rynku – tym bardziej cieszę się z dołączenia do zespołu. –dodaje Jan Zagrodzki, business director, Cut The Mustard.