Z początkiem sierpnia br. Jakub Trzciński awansował na stanowisko senior graphic designera w agencji Diea, należącej do grupy marketingowo-doradczej Good One. Awans stanowi element rozwoju działu graficznego oraz wzmocnienia zespołu odpowiedzialnego za projekty kreatywne.
Jakub Trzciński związany jest z agencją Diea od sierpnia 2023 roku. Na nowym stanowisku odpowiada za prowadzenie projektów graficznych i koordynację pracy w ramach zespołu kreatywnego. Wspiera młodszych grafików, udzielając im feedbacku i konsultacji projektowych, a także dba o jakość, terminowość i efektywność procesów projektowych.
Posiada ośmioletnie doświadczenie w branży kreatywnej. Karierę zawodową rozpoczynał w gdyńskim studiu Tutuconcept, gdzie realizował projekty z zakresu brandingu i grafiki użytkowej – od identyfikacji wizualnych i opakowań kosmetyków, po gry planszowe i kampanie crowdfundingowe.
W Diea odpowiadał m.in. za opracowanie systemu identyfikacji wizualnej dla Warszawskiego Laboratorium Innowacji Społecznych SYNERGIA oraz rebranding biura Rzecznika Praw Dziecka. Realizuje również projekty dla klientów zewnętrznych i globalnych marek współpracujących z grupą Good One, takich jak Burger King, ASUS, Roche, iRobot i Quick-Step.
Specjalizuje się w brand designie – obejmującym tworzenie spójnych systemów identyfikacji wizualnej i materiałów marki – a także w digital designie oraz creative conceptingu, w ramach którego opracowuje key visuale kampanii.



