Jakub Krawczyk obejmuje stanowisko managing directora w Assembly Digital Commerce

fot. mat. prasowe

Jakub Krawczyk, doświadczony lider z ponad 20-letnim stażem w obszarze digitalu i transformacji, został mianowany managing directorem w Assembly Digital Commerce.

Jakub Krawczyk jest związany z Brand New Galaxy (obecnie Assembly Digital Commerce) od początku istnienia firmy, pełniąc funkcje managing partner BNG oraz CEO agencji Spacecamp. W ostatnim roku, jako chief client officer, nadzorował wszystkie zespoły biznesowe i rozwój współpracy z klientami agencji.

Wraz z CEO Kacprem Kłosem, zaprojektował i wdrożył nowy model operacyjny, ogłoszony w marcu tego roku. Krawczyk zarządza ponad 300-osobowym zespołem, w ramach client units oraz zespołem LAB. Client units to interdyscyplinarne zespoły specjalistów z obszaru zarządzania projektami, obsługi klienta, strategii, designu, UX, kreacji czy technologii. Każdy z nich dedykowany obsłudze wybranych klientów.

W skład zespołu LAB wchodzą szefowie kluczowych kompetencji, takich jak experience design, strategy, project management & technology oraz delivery excellence. Odpowiadają za strategię rozwoju danej specjalizacji, know-how sharing czy zarządzanie rozwojem specjalistów danej kompetencji.

Jakub Krawczyk wcześniej związany m.in. z Publicis Groupe, Saatchi & Saatchi, Ogilvy i K2. Jakub jest Absolwentem Informatyki i Ekonometrii na Uniwersytecie Łódzkim.