Jakub Jóźwicki został nowym dyrektorem generalnym LiquidThread w Publicis Groupe Polska

Jakub Jóźwicki, dotychczasowy head of digital & influencer marketing w agencji public relations MSL należącej do Publicis Groupe, obejmie stanowisko dyrektora generalnego LiquidThread – agencji specjalizującej się w tworzeniu skutecznych rozwiązań z zakresu influencer i content marketingu, digitalu oraz gamingu.

Jakub Jóźwicki jest związany z Publicis Groupe w Polsce od siedmiu lat, odkąd dołączył do agencji MSL. W 2023 roku objął w niej stanowisko head of digital & influencer marketing. Kierując blisko dwudziestoosobowym zespołem ekspertów i ekspertek, odpowiadał za rozwój i wdrażanie zintegrowanych strategii digitalowych oraz influencer marketingowych dla kluczowych klientów agencji.

 –To dla nas ogromna satysfakcja, że następcą Łukasza Borka, dotychczasowego szefa LiquidThread, został menadżer wywodzący się z naszej Grupy. To pokazuje, że wszystkie nasze agencje w równym stopniu rozwijają kluczowe kompetencje nowoczesnego marketingu i stawiają na pierwszym miejscu maksymalizację efektów biznesowych klientów. Jakub Jóźwicki to doświadczony lider, którego wyróżnia koncentracja na strategii prowadzącej do realizacji celów, skuteczność i chęć wygrywania, a także świetna znajomość nowych technologii oraz narzędzi. Jest przy tym niezwykle uważny i skupiony na dostarczaniu najwyższej jakości projektów – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich. –Jestem przekonany, że doświadczenie, które Jakub wniesie do LiquidThread, szybko przełoży się na kolejne sukcesy w projektach realizowanych dla klientów – dodaje.

Jakub Jóźwicki dołączy do LiquidThread na początku października br. Będzie raportował bezpośrednio do Piotra Piętki, ściśle współpracując z całym zarządem Grupy.

 –Pozycja rynkowa i sukcesy LiquidThread są imponujące. Dołączam do świetnie funkcjonującej agencji, która w unikalny sposób łączy wiedzę o konsumentach z ekspertyzą w zakresie skutecznych i angażujących rozwiązań we wszystkich kluczowych obszarach nowoczesnego marketingu cyfrowego. LiquidThread jest również pionierem w wykorzystywaniu zaawansowanych narzędzi opartych na sztucznej inteligencji do pracy strategicznej i planowania działań. To solidne fundamenty, na których, wspólnie z zespołem, chcę budować coraz silniejszą firmę dostarczającą klientom usługi najwyższej jakości –mówi Jakub Jóźwicki.

Jakub Jóźwicki ma ponad 15-letnie doświadczenie w komunikacji i marketingu cyfrowym, obejmujące zarówno zarządzanie zespołami, jak i tworzenie kompleksowych strategii opartych na danych, technologii i kreatywności. Zanim dołączył do Publicis Groupe, zdobywał doświadczenie zawodowe po stronie mediów, co pozwala mu skutecznie łączyć perspektywę strategiczną z praktycznym rozumieniem rynku. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie.

W MSL aktualnie trwa rekrutacja na stanowisko head of digital & influencer marketing.