Jakub Brzózka został head of marketing & new business w studiu kreatywnym Team.XIV

fot. mat. prasowe

Z początkiem marca stanowisko head of marketing & new business w studiu kreatywnym Team.XIV obejmuje Jakub Brzózka. Jako dyrektor marketingu będzie odpowiedzialny za opracowanie i realizację strategii marketingowej firmy, rozwój działu new business oraz budowanie wizerunku marki. Do jego zadań należeć będzie również koordynacja działań w mediach społecznościowych oraz organizacja wydarzeń skoncentrowanych wokół planowanej budowy Creative Hub w Łodzi.

Team.XIV to nowa era agencji kreatywnych, łącząca sztukę, technologię i strategię w kampaniach reklamowych XXI wieku. Specjalizujemy się w tworzeniu unikalnych, immersyjnych doświadczeń dla marek premium, wykorzystujących nowe technologie: AI, machine learning, VR/AR oraz interaktywne media – mówi Jakub Brzózka. – Firma została założona przez byłego dyrektora technicznego UNIT9 i mojego wieloletniego współpracownika. Ma on olbrzymie doświadczenie w prowadzeniu projektów dla takich brandów jak Google, Meta, Nike, Lufthansa, Nissan, Lay’s czy Riot Games. Praca z tak utalentowanym zespołem to dla mnie wielkie wyróżnienie, odpowiedzialność i szansa na realizację fantastycznych projektów będących na styku reklamy, technologii i kultury – dodaje.

Naszą siłą jest design, technologia, storytelling i innowacja, które pozwalają nam tworzyć komunikację dopasowaną do nowoczesnego odbiorcy. Działamy na styku kultury i technologii, budując kampanie, które nie tylko angażują, ale redefiniują standardy w branży reklamowej. Jesteśmy zespołem ekspertów, których łączy wspólna wizja i odważne pomysły. Technologia jest w naszym DNA – tłumaczy ekspert.

Jakub Brzózka to dyrektor marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem w reklamie, marketingu cyfrowym, zarządzaniu eventami i public relations. Specjalizuje się w budowaniu ekosystemów marketingowych, tworzeniu skutecznych strategii brandingowych oraz napędzaniu innowacji na styku technologii i kultury.

W 2014 roku dołączył do Le Polish Bureau – technicznego oddziału innowacyjnej firmy produkcyjnej UNIT9. Był odpowiedzialny za przygotowanie i realizację strategii marketingowej oraz działania z obszaru social media i eventów. W roku 2017 dołączył do londyńskiego oddziału firmy gdzie tworzył strategie marketingowe i komunikacyjne, jednocześnie koordynując działania wizerunkowe w Polsce. Od 2020 roku marketing director UNIT9, gdzie w ramach swoich obowiązków był odpowiedzialny za globalny marketing firmy i koordynację działań w Europie, Stanach Zjednoczonych i Azji.

Jest absolwentem filozofii na Uniwersytecie Łódzkim, gdzie w 2007 roku obronił pracę magisterską na temat etyki Kanta. – Filozoficzne wykształcenie kształtuje moje podejście zarówno do pracy, jak i życia osobistego, stanowi podstawę dla wszystkich moich działań. Zagadnienia związane z etyką w biznesie są mi szczególnie bliskie – mówi Jakub Brzózka.

Jakub jest pomysłodawcą i organizatorem UNIT9 VR Challenge – pierwszego w Polsce festiwalu wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości oraz UNIT9 SWAG – cyklu wydarzeń poświęconych roli technologii w kulturze masowej. Od 2020 roku juror FWA – konkursu nagradzającego najbardziej kreatywne i innowacyjne projekty ze świata reklamy i sztuki.