Jakdojade rusza ze świąteczną komunikacją i prezentuje nowy spot wizerunkowy „Jak dobrze, że jesteś”

fot. youtu.be/nHLc6GnPhJI

Film, będący naturalnym rozwinięciem jesiennej kampanii „Dam znać, jak dojadę”, przypomina, że w świątecznych podróżach punktem docelowym jest moment spotkania z najbliższymi.

Spot „Jak dobrze, że jesteś” pokazuje ciepłą, codzienną historię osadzoną w przedświątecznym chaosie. W mieszkaniu trójka przyjaciół szykuje Friendsmas, czekając na ostatniego z nich. W pewnej chwili słychać dźwięk wiadomości z dobrze znanym hasłem: „Dam znać, jak dojadę”. Chwilę później spóźniony bohater wchodzi z prezentami i szerokim uśmiechem. Ten moment staje się sercem opowieści – przypomnieniem, że w świątecznych podróżach najważniejsze jest bycie razem.

Chcieliśmy wrócić do emocji, które zbudowały jesienną kampanię: tej zwykłej czułości, troski i małych rytuałów, które budują bliskość – mówi Małgorzata Kulik, marketing & communications manager Jakdojade. – Dam znać, jak dojadę” to dla nas nie tylko komunikat mówiący o podróży. To obietnica, że ktoś czeka, że jesteśmy dla siebie ważni. W świątecznej kampanii pokazujemy, że to właśnie ludzie czekający na końcu trasy, nadają znaczenie całej podróży – dodaje.

Świąteczna kampania powstała przy współpracy z agencją Easy Tiger. Spot stanowi część komunikacji świątecznej prowadzonej przez Jakdojade. Będzie emitowany w kanałach społecznościowych marki – na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTube.