Jak skutecznie łączyć kluczowe elementy kampanii digital: targetowanie, komunikację i format. Case Studies i rekomendacje na 2026, nowy webinar Hybrid Academy

fot. unsplash.com/@camstejim

Jak planować kampanie digital, które realnie wspierają cele marki? O różnicach między online i offline, o świadomym doborze formatów oraz o tym, jak łączyć targetowanie z komunikacją, opowie ekspertka Hybrid Academy podczas najbliższego webinaru, który odbędzie się 17 grudnia 2025 r.

Wydarzenie jest skierowane do osób, które chcą lepiej wykorzystywać potencjał digitalu w codziennym planowaniu kampanii, od optymalizacji formatów, przez precyzyjne targetowanie, po tworzenie komunikacji dopasowanej do zachowań użytkowników.

Ekspertka opowie m.in. o tym:

  1. czym różni się reklama digitalowa od tradycyjnej i jak wykorzystać jej przewagi,
  2. jak zmieniają się formaty reklamowe wraz z rozwojem technologii,
  3. dlaczego jedno strategiczne założenie może prowadzić do wielu skutecznych sposobów targetowania,
  4. jak projektować komunikację, która działa dzięki synergii kreacji i formatu,
  5. jak osiągnąć „złotą proporcję” między formatem, targetowaniem i przekazem,
  6. co pokazują najciekawsze case studies oraz jakie wnioski warto uwzględnić, planując działania na kolejny rok.

Akredytacja DIMAQ

Webinar AdTech 3D posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że uczestnicy z certyfikatem DIMAQ otrzymają punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, funkcjonujący w Polsce i ośmiu innych krajach europejskich.

Webinary Hybrid Academy – to cykl merytorycznych spotkań online, podczas których eksperci z branży mediowej dzielą się swoimi doświadczeniami, edukują rynek oraz prezentują najciekawsze case studies z realizacji projektów marketingowych.

Prowadzący webinar:

Ekspertka – Weronika Gładych

Specjalistka digital marketingu z ponad 15 letnim stażem w branży. Aktualnie jako Sales Manager realizuje dla Hybrid kampanie z wykorzystaniem zaawansowanej technologii w oparciu o AI. Poprzednio pracowała między innymi w dziale PR w Group One, w Welovemedia jako Marketing & Product manager, wprowadzając do oferty Rich Media oraz zarządzając marketingiem spółki. Wcześniej przez ponad 10 lat w adrino pracowała na stanowisku Senior Account Manager (wdrażała jedne z pierwszych kampanii rich mediowych na mobile w Polsce), od 2021 jako Marketing Manager zarządzała działaniami marketingowymi spółki.

Host – Beata Komosa-Trzaska

Specjalistka od komunikacji marketingowej i planowania kampanii reklamowych w mediach z ponad 20-letnim doświadczeniem. Tworzenie strategii komunikacyjnych i mediowych, optymalizacja kampanii reklamowych we wszystkich kanałach komunikacji to jej praktyczne umiejętności zdobyte podczas pracy zarówno w dużych, międzynarodowych domach mediowych, jak i lokalnych, niezależnych agencjach. Obecnie wykorzystuje swoje doświadczenie w projektowaniu innowacji i tworzeniu dedykowanych rozwiązań reklamowych dla klientów Hybrid.

Zapis na webinar dostępny jest na stronie: hybridacademy.ai/jak-skutecznie-laczyc.