Spółka Adlook ogłosiła dziś, że Jacek Celiński objął stanowisko VP of Growth CEE. W tej roli będzie odpowiadał za zwiększenie sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Pod jego nadzorem będzie obszar rozwijania silnych partnerstw z obecnymi i nowymi klientami, a także wzmacnianie kompetencji zespołu sprzedażowego. Docelowo wprowadzi długofalową strategię, która pozwoli na dalszy, stabilny rozwój i umacnianie pozycji Adlook w regionie.
Jacek Celiński to doświadczony lider z ponad dwudziestoletnim międzynarodowym doświadczeniem w branży mediów, komunikacji, marketingu cyfrowego i e-commerce. Poprzednio przez blisko 3 lata pracował w dentsu Poland, gdzie piastował stanowisko Head of Media & Performance. Wcześniej m.in. przez ponad dekadę był związany z agencjami Publicis Groupe (Starcom, Next, S&S IS). W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z globalnymi markami, takimi jak Coca-Cola, Procter & Gamble i Mars, zdobywając liczne nagrody branżowe, w tym Effie, Festival of Media i KTR. W Adlook będzie wykorzystywał swoją wiedzę do tworzenia nowych możliwości biznesowych oraz zwiększania sprzedaży w regionie CEE.
– Cieszę się, że Jacek dołącza do naszego zespołu. Jego bogate doświadczenie w obszarze mediów, komunikacji oraz e-commerce będzie kluczowe dla dalszego wzmacniania naszej oferty w Europie Środkowo-Wschodniej. Jestem przekonany, że kompetencje, które wnosi do Adlook, pozwolą nam jeszcze skuteczniej dostarczać innowacyjne rozwiązania naszym klientom, odpowiadając na ich rosnące potrzeby i wspierając ich w osiąganiu sukcesów – powiedział Kuba Kossut, CEO Adlook.
– Adlook to dynamiczna organizacja, pełna utalentowanych specjalistów, z którymi moje drogi zawodowe często się przecinały. Internetowy świat wkroczył w bardzo wymagający moment, gdzie prywatność zaczyna być podstawą funkcjonowania każdego biznesu, dlatego doświadczenie i rozwiązania, jakie oferuje Adlook, są dzisiaj dla całej branży cenniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Tym bardziej nie mogę się doczekać współpracy z tym wyjątkowym zespołem. Jestem przekonany, że już wkrótce wspólnie będziemy mogli świętować kolejne sukcesy marketingowe naszych klientów – komentuje Jacek Celiński.