Grayling Poland rozwija swoją strukturę, awansując dwie osoby na stanowiska dyrektorskie. Funkcję account directora objęli w ostatnim czasie Izabela Wójtowicz oraz Dawid Michnik. Do ich głównych zadań w nowych rolach należą strategiczne doradztwo dla klientów oraz nadzór nad kampaniami, zarządzanie i rozwój zespołów projektowych oraz wsparcie zarządu w działaniach operacyjnych i procesach sprzedażowych.
Izabela Wójtowicz dołączyła do Grayling Poland w lipcu 2021 r. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w doradzaniu polskim i międzynarodowym firmom w zakresie tworzenia i wdrażania strategii PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz kryzysowej. W swojej karierze prowadziła działania dla spółek z branż nieruchomości, handlu detalicznego, logistyki, nowych technologii, ochrony zdrowia i FMCG.
Dawid Michnik związany jest z Grayling Poland od stycznia 2022 r., a w komunikacji pracuje od ponad 10 lat. Posiada szerokie doświadczenie w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii i kampanii komunikacyjnych, obejmujących komunikację korporacyjną, wewnętrzną, kryzysową, employer branding oraz public affairs dla firm przemysłowych, energetycznych, finansowych, technologicznych, a także organizacji branżowych i pozarządowych.
– Iza i Dawid pełnią niezwykle ważną rolę w firmie w co najmniej kilku aspektach: merytorycznym, dbałości o najwyższą jakość doradztwa, jak i wymiarze ludzkim – rozwijania kompetencji naszych konsultantów oraz ich poczucia sprawczości. Ich pasja, profesjonalizm i zdolność do budowania trwałych relacji zarówno z klientami, jak i wewnętrznie, od początku przynoszą konkretne efekty a przy tym wspierają naszą kulturę pracy – podkreśla Klara Banaszewska, dyrektor generalna w Grayling Poland.