Agencja mediowa pozyskała doświadczoną ekspertkę digitalową – Iwonę Michałczak, która objęła stanowisko client digital lead. Obecnie wzmocni zespół niedawno pozyskanego przez Mediahub klienta – Castoramę.
Do zespołu Mediahub dołączyła Iwona Michałczak, specjalistka z ponad 15-letnim doświadczeniem w digitalu. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za planowanie i wdrażanie strategii digitalowych, optymalizowanie działań promocyjnych – od budowania świadomości marki po działania sprzedażowe.
Iwona swoją karierę w digitalu rozpoczęła w 2009 roku jako digital mediaplaner w Codemedia. W latach 2019-2025 pracowała w UM (IPG Mediabrands), gdzie ostatnio pełniła funkcję digital HUB director. W trakcie swojej kariery współpracowała z czołowymi markami lokalnymi (Allegro, PZU, Froneri, Maspex, Tesco, ETi), sieciowymi (Spotify, Equinor), a także prowadziła digitalowe HUBy (3M w regionie EMEA czy też Dyson w regionie CEE).