Iwona Kuchta, Piotr Panasiuk i Dariusz Kuchta dołączają do zarządu agencji Performance Group

fot. mat. prasowe

Agencja Performance Group poszerza skład zarządu – dołączają do niego Iwona Kuchta, Dariusz Kuchta i Piotr Panasiuk. Wzmocniony zarząd Performance Group skoncentruje się na dalszym rozwijaniu agencji w kierunku zintegrowanych usług, pozwalających na pełniejsze wykorzystanie synergii między mediami, kreacją i danymi. Zatrudniająca ponad 300 osób Performance Group jest jedną z największych niesieciowych agencji w CEE i jednym z największych partnerów Google, Meta i TikTok w tym regionie.

Do zarządu Performance Group wchodzą 3 nowe osoby: Iwona Kuchta, Dariusz Kuchta i Piotr Panasiuk. Będą one odpowiedzialne za rozwój zintegrowanych produktów i usług w trzech głównych obszarach biznesu agencji 360: Performance Media (media), Performance Create (kreacja i komunikacja) oraz Performance Data (dane).

Za zmianami w strukturze zarządu idą dalsze zmiany w filozofii działania agencji, które umożliwią naszym Klientom jeszcze pełniejsze wykorzystanie synergii między mediami, kreacją i danymi. Zintegrowane podejście pozwoli nam lepiej odpowiadać na rosnące wymagania rynkowe oraz wyzwania przed jakimi stają nasi klienci – mówi Iwona Kuchta, kierująca w agencji obszarem client service & operations.

Nowi członkowie zarządu wnoszą doświadczenie, które pomoże agencji sprostać wyzwaniom związanym m.in. ze: skalowaniem i wzrostem biznesów klientów poprzez zintegrowane kampanie digital & ATL, ekspansją na nowe rynki geograficzne oraz kategorie produktów czy zwiększaniem efektywności działań brandowych i performance’owych dzięki zaawansowanemu wykorzystaniu danych i narzędzi z obszaru AI.

Iwona Kuchta pełni w Performance Group rolę agency head, client service & COO. Pracuje w agencji od 17 lat. Od początku była odpowiedzialna za współpracę z kluczowymi klientami na rynku polskim i międzynarodowym. Była liderką projektów realizowanych m.in. dla firm takich jak: IKEA, Castorama, Makro Cash&Carry czy GSK (i wielu innych).

Piotr Panasiuk zajmuje w agencji stanowisko agency head data & product. Jest managerem z prawie 20-letnim doświadczeniem w branży digital marketingu, wyznawcą podejścia data-driven. Po stronie agencji odpowiedzialny jest za nadzór i rozbudowę całego portfolio produktowego w obszarach search, content i influence marketingu oraz opracowywanie opartych na danych strategii content marketingowych dla kluczowych klientów, w tym np. marek P&G na rynkach EMEA. Sam określa się jako entuzjasta łączenia marketingowej wody (branding) z ogniem (efektywnościowych strategii marketingowych, brand performance).

– Moje doświadczenie w obszarze product & data pozwala mi patrzeć na rozwój współprac z marketerami przez pryzmat innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Zawsze dążymy do tego, by jak najlepiej wspierać klientów w długofalowym wzroście, teraz chcemy to robić jeszcze skuteczniej – komentuje Piotr Panasiuk.

Relacje z naszymi klientami nie kończą się na wsparciu z zakresu kampanii i strategii. Zależy nam na budowaniu długofalowych, strategicznych partnerstw, które zapewnią wzrost nie tylko w krótkim okresie, ale również w dłuższej perspektywie czasowej. W tym zakresie ważne są także innowacyjne rozwiązania w zakresie client growth & partnership – dodaje Dariusz Kuchta, który w Performance Group pełni rolę agency head, client growth & partnership.

Dariusz Kuchta w Performance Group pracuje od 14 lat. Jest absolwentem European University Cyprus, SGH, w trakcie studiów MBA na kierunku „Cyfrowa Transformacja & AI”. Posiada bogate doświadczenie w pracy dla klientów w Polsce oraz w Europie, m.in. dla marek takich jak: CCC, Vistula, New Balance, Bunge, Ryobi, Tarczyński, Medicover, OBI, T-Mobile.

Dodatkowo odpowiada w agencji za współpracę z: Google, agencjami partnerskimi, siecią niezależnych agencji w Europie oraz Digital Experts Club.

Wzmocniony zarząd Performance Group będzie koncentrował się na dalszym rozwijaniu zintegrowanych usług, które mają pozwolić klientom agencji jeszcze skuteczniej realizować ambitne cele biznesowe i marketingowe.