IQS tworzy nowy zespół ilościowy

fot. mat. prasowe

W październiku br. skład dyrektorskiI QS zasilił Maciej Brysiak, zajmując stanowisko business unit directora i obejmując kierowanie nowo utworzonym zespołem do badań ilościowych. Obecnie w strukturach firmy są trzy zespoły ilościowe oraz jeden zespół do badań jakościowych.

Maciej Brysiak wraca do IQS po niemal czterech latach pracy w międzynarodowej agencji badawczej, bo jak sam przyznaje: „szanuję ludzi, którzy tutaj pracują – ich wiedzę, eksperckość, doświadczenie, poczucie humoru oraz elastyczność działania i innowacyjność, jaką zapewnia IQS”.

W strukturach IQS Maciej będzie odpowiadał za budowę i rozwój zespołu, pozyskiwanie nowych klientów, rozwój narzędzi badawczych, a także client service.

Nowy szef posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży, które zdobywał pracując zarówno w polskich, jak i międzynarodowych agencjach badawczych. Specjalizuje się w badaniach brand equity, poszukiwaniu i testowaniu insightów konsumenckich, monitoringu kondycji marek, tworzeniu platform badawczych i analitycznych, pozwalających klientowi monitorować markę i jej rozwój, wykorzystując w tym celu tracking i rozwiązania ad hockowe.

To właśnie w rozwój tej ostatniej specjalizacji Brysiak chce w IQS zaangażować się bardziej. – Będę wspomagał budowę platform badawczo-analitycznych dla marek, dzięki którym klient będzie mógł monitorować pozycję marki i testować kierunki jej rozwoju – przyznał.