W 2024 r. iPoster rozszerzył swoją ofertę o 65 nowych nośników. Wśród nich 60 to ekrany typu totem, a 5 to wielkoformatowe nośniki typu spectacular. Nowe ekrany pojawiły się w 14 galeriach handlowych zlokalizowanych w 13 miastach, w tym w miejscowościach, w których do tej pory oferta iPoster nie była dostępna, m.in. w Bielsku-Białej, Nowym Sączu czy Piotrkowie Trybunalskim.
Łącznie z nowymi ekranami sieć iPoster liczy obecnie 616 wysokiej jakości nośników w 85 galeriach handlowych na terenie 54 miast w Polsce, takich jak Warszawa, Kraków czy Wrocław. Łączny roczny footfall w lokalizacjach, gdzie znajdują się formaty reklamowe iPoster wynosi ponad 280 mln.
– Naszym celem jest ciągłe poszerzanie zasięgu i oferowanie naszym klientom najwyższej jakości ekranów, aby mogli skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców. W 2025 r. planujemy dalsze inwestycje, skupimy się przede wszystkim na poszerzeniu oferty o wielkoformatowe nośniki, wśród których znajdzie się jeden absolutnie wyjątkowy na polskim rynku – mówi Michał Wilczyński, dyrektor sprzedaży w iPoster.
Nowe nośniki znalazły się w następujących galeriach handlowych:
- Białystok – Atrium Biała
- Bielsko-Biała – Gemini Park
- Bydgoszcz – Focus Bydgoszcz
- Gdańsk – Forum Gdańsk
- Jelenia Góra – Galeria Nowy Rynek
- Nowy Sącz – Galeria Sandecja
- Olsztyn – Aura
- Opole – Solaris Center
- Piotrków Trybunalski – Focus Mall Piotrków Trybunalski
- Poznań – Galeria Panorama
- Tomaszów Mazowiecki – Galeria Tomaszów
- Warszawa – CH Reduta
- Warszawa – Promenada
- Wrocław – Galeria Dominikańska