iPoster powiększył swoją sieć DOOH

fot. unsplash.com/@anastasiya_dal

W 2024 r. iPoster rozszerzył swoją ofertę o 65 nowych nośników. Wśród nich 60 to ekrany typu totem, a 5 to wielkoformatowe nośniki typu spectacular. Nowe ekrany pojawiły się w 14 galeriach handlowych zlokalizowanych w 13 miastach, w tym w miejscowościach, w których do tej pory oferta iPoster nie była dostępna, m.in. w Bielsku-Białej, Nowym Sączu czy Piotrkowie Trybunalskim.

Łącznie z nowymi ekranami sieć iPoster liczy obecnie 616 wysokiej jakości nośników w 85 galeriach handlowych na terenie 54 miast w Polsce, takich jak Warszawa, Kraków czy Wrocław. Łączny roczny footfall w lokalizacjach, gdzie znajdują się formaty reklamowe iPoster wynosi ponad 280 mln.

Naszym celem jest ciągłe poszerzanie zasięgu i oferowanie naszym klientom najwyższej jakości ekranów, aby mogli skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców. W 2025 r. planujemy dalsze inwestycje, skupimy się przede wszystkim na poszerzeniu oferty o wielkoformatowe nośniki, wśród których znajdzie się jeden absolutnie wyjątkowy na polskim rynku mówi Michał Wilczyński, dyrektor sprzedaży w iPoster.

Nowe nośniki znalazły się w następujących galeriach handlowych:

  • Białystok – Atrium Biała
  • Bielsko-Biała – Gemini Park
  • Bydgoszcz – Focus Bydgoszcz
  • Gdańsk – Forum Gdańsk
  • Jelenia Góra – Galeria Nowy Rynek
  • Nowy Sącz – Galeria Sandecja
  • Olsztyn – Aura
  • Opole – Solaris Center
  • Piotrków Trybunalski – Focus Mall Piotrków Trybunalski
  • Poznań – Galeria Panorama
  • Tomaszów Mazowiecki – Galeria Tomaszów
  • Warszawa – CH Reduta
  • Warszawa – Promenada
  • Wrocław – Galeria Dominikańska