INSIGNIA z nową strukturą właścicielską. Robert Wieja został jedynym udziałowcem agencji

od lewej: R.Wieja, T.Michalik | fot. mat. prasowe

Robert Wieja, prezes zarządu w agencji INSIGNIA, przejął 60-procentowy pakiet udziałów od Tomasza Michalika i od października jest jedynym udziałowcem agencji.

Agencja była współzarządzana przez obu udziałowców przez kilkanaście ostatnich lat i w tym czasie zrealizowała setki projektów dla marek o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym, takich jak Bosch, Siemens, Kamis, Pekao SA, Lindt, Mokate, Ceramika Paradyż, Generali, tołpa czy Bakalland. Realizowała je z sukcesami zarówno biznesowymi, jak i projektowymi, zdobywając przy tym szereg nagród, w tym m.in. Kreatury czy Golden Arrow, była uhonorowana Diamentami Forbesa oraz wyróżniana w branżowych raportach i rankingach.

Obecnie Tomasz Michalik zdecydował się na zmianę obszaru swojej działalności. Szczegóły jego nowych projektów zostaną wkrótce ogłoszone.

Natury nie oszukasz. Niski poziom witaminy D, oraz chroniczny brak wiatru we włosach podkręcał tylko to, co nieuniknione. Nie jestem typem osoby stojącej w miejscu, nie lubię stagnacji i powtarzalności. Kiedy więc dochodzisz do wniosku, że zdecydowanie lepiej czujesz się w fazach early stage, niż w dojrzałych projektach, zaczynasz szukać fabryk serotoniny gdzie indziej. Przyszedł czas na nowe eksperymenty z markami własnymi. Zatem shaka branżo i kto wie, być może do zobaczenia po drugiej stronie barykady – komentuje swoją decyzję Tomasz  Michalik.

Obaj przedsiębiorcy kontynuują natomiast współpracę w innych spółkach, z którymi są związani od kilku lat, m.in. People More oraz Napo Gloves.

Zmiana właścicielska agencji INSIGNIA była przygotowywana od dłuższego czasu i była strategicznie zaplanowana.

Proces ma charakter ewolucyjny, był od dawna planowany, przemyślany i został starannie przygotowany, wspólnie z zespołem managerskim, w którego skład wchodzą: Sylwester Wrona – dyrektor zarządzający, Emilia Czerwiec-Caruso – creative director, Szymon Krzysiak – growth business manager oraz Monika Arciszewska – social media director” – wyjaśnia Robert Wieja i dodaje, że teraz przed firmą kolejny etap rozwoju. – Skupiamy się na wzmacnianiu kompetencji strategicznych i kreatywnych, inwestujemy w nowe technologie oraz rozwój zespołu. Tomek Michalik odegrał ogromną rolę w budowaniu pozycji agencji przez minionych kilkanaście lat. Dziękuję mu za wspólne lata pracy i życzę samych sukcesów w nowych przedsięwzięciach, które rozwija – tłumaczy Robert Wieja.

Jak podkreśla Robert Wieja, INSIGNIA obecnie koncentruje się na przyszłości i dalszym dostarczaniu klientom rozwiązań, które realnie wspierają ich biznes. Jeszcze w tym roku agencja ogłosi zmiany strategiczne, które wypracowała w ostatnich miesiącach.