Agencja Insignia, po wygranym przetargu, poszerzyła portfolio swoich klientów o markę Ravensburger – jednego z europejskich liderów rynku puzzli, gier i produktów kreatywnych. Współpraca dotyczy obszaru influencer marketingu.
Współpraca właśnie startuje, przygotowane zostały pierwsze dwie wspólne kampanie influencer marketingowe, wspierające dwie nowości w ofercie Ravensburger.
Pierwsza z nich to zestaw startowy GraviTrax Twist. Grupą docelową są dzieci 6-10 lat i ich rodzice. Agencja Insignia była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji i realizację kampanii influencerskiej, wspierającej launch produktu (poinformowanie dzieci i ich rodziców o tej nowości i zachęcenie do zakupu).
GraviTrax to interaktywny system torów kulkowych, dzięki któremu można zaprojektować i zbudować własne tory wyścigowe, a następnie eksperymentować z grawitacją i prawami fizyki. Dzięki różnym ścieżkom, funkcjom i zestawom uczestnicy zabawy mogą kontrolować prędkość swojej kulki. Zestaw startowy GraviTrax Twist składa się ze 101 elementów, w tym 2 specjalnych: trampoliny i spirali, które dostarczają nieoczekiwanych zwrotów akcji. Zabawa z GraviTrax pobudza wyobraźnię, rozwija zainteresowanie nauką, a pełen wyzwań charakter zabawy motywuje dzieci do majsterkowania i myślenia poza schematami.
Druga z kampanii wspiera przeznaczoną dla starszych odbiorców grę karcianą „To nie kapelusz”, opartą na blefowaniu. „Blef” jest też słowem kluczem, wokół którego toczy się kampania influencerska.
Celem kampanii jest wypromowanie gry wśród grupy dorosłych, jako idealnej m.in. na spotkania ze znajomymi. W obu przypadkach agencja Insignia odpowiada za opracowanie całościowej koncepcji, dobór influencerów oraz realizację kampanii influencerskiej.